加入最愛專欄  收藏文章 

2018-12-19Text: Elize ChanPhoto: Kenji

【覓食九龍塘】全新開幕i.t blue block概念店!歎梳乎厘Pancake +龍蝦海膽

  想食梳乎厘Pancake又唔想過海?今次小編就帶大家嚟到全新i.t blue block的又一城店,新店以「TRAVELING」為設計概念,除了有來自世界各地不同的服飾品牌,及以韓國爆紅的人氣香氛品牌Soohyang作主打的一系列生活家品,仲有大家最期待的打卡美食!

 

 

  重點推介的是來自日本人氣大熱餐廳「J.S. FOODIES」,主打美國西岸風格的經典漢堡及班戟,品牌旗下的另一人氣班戟店FLIPPER’S「奇跡之梳乎厘班戟」亦會坐陣此店,九龍區的朋友終於都有機會試到啦!

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多Foodie What’s On文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share