加入最愛專欄  收藏文章 

2018-12-06Text: Amber Yiu

【Party玩乜好】笑聲笑聲滿載溫馨!6款聖誕Party必備家電、爆笑遊戲

  來到聖誕節,唔開Party都對唔住自己啦!其實,一個Party除了飲飲食食、叫到會之外,甜品和好玩嘅Party Game仲可以將派對氣氛推到高峰!嫌西餅蛋糕無啲新意,又嫌玩「大電視」、「猜猜畫畫」好老土?不妨在派對中自設一個sweet corner,再買一點別開生面、緊張刺激的派對玩意,絕對可以令整個派對「加FUN」,朋死們一定會玩到唔願走!

 

  開聖誕Party除了有火雞、意粉等主食外,小食和甜品都絕對不能夠忽視。所以打頭陣介紹的是棉花糖機和爆谷機,小編們還親自上陣,試玩這兩部小家電。想知我們是否成功整出小食?快點去片啦!

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多玩樂 What’s On文章
你可能感興趣
#聖誕節 #LOG-ON #Christmas2018 #Partytime2018
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share