加入最愛專欄  收藏文章 

2018-12-19Text: Vicky LamPhoto: 網上圖片

【聖誕市集速報】仲喺連鎖精品店買禮物?嚴選兩大市集+必買Made in HK聖誕禮物!

為心愛的毛孩畫肖像:日式水墨畫

 

(網絡圖片)

 

  返工返到攰,總想有人療癒一下心靈,在公司一抬頭就看到毛孩多好。機會黎啦飛雲!日式水墨畫職人為你家的毛孩即時畫肖像,沒錯!是即時手繪!比影相更有心思,幅幅畫還原度爆燈!帶回公司放在枱頭,陪著你返工。

 

超可愛的兔兔水墨畫,係咪好治癒呢!(網絡圖片)

各位鏟屎官準備好為主子畫肖像未?大家可以帶住貓貓嘅相俾檔主,好快就可以畫好架啦!(網絡圖片)

當然唔少得毛孩啦!(網絡圖片)

 

攤位資料:

Sleeping Pen

IG:@sleepingpen

*攤檔以當日市集為準!

 

 *以上資料只供參考,一切以主辦單位作準。

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多玩樂 What’s On文章
你可能感興趣
#聖誕 #市集 #交換禮物 #Christmas2018 #手作 #環保 
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share