加入最愛專欄  收藏文章 

2018-03-12

吳若希搬返港拍劇

  【晴報專訊】吳若希(Jinny)誕女復出一段時間,人氣不減,反而吸納更多fans。她又透露跟老爺奶奶商量過,將會安排女兒在港入學。

 

吳若希

 

  吳若希昨日在銅鑼灣皇室堡出席活動,並即場唱了兩首歌,歌迷叫囂聲震天。談到女兒淼淼目前十個月大,她計劃等囡囡一歲時帶同老爺奶奶由澳門來港,一起影全家福。早前Jinny亦透露將從澳門搬回香港,她說︰「同老爺奶奶傾過,將來小朋友會喺香港讀書,始終師資教育比較好,而佢哋都會搬嚟香港住,等港珠澳大橋通車就方便好多。」

 

  稍後,吳若希將接拍無綫新劇《多功能老婆》,有機會跟楊千嬅、周柏豪合作。她笑言︰「返嚟拍劇,係想話畀大家知,我唔係『唔憂做』。」她又希望盡自己的責任,以及做女兒的好榜樣,所以會努力做好幕前工作。

 

爆老爺係fans

 

Jinny玩遊戲時盡顯童心一面。

 

  問她會否擔心減少時間陪囡囡?Jinny續稱︰「呢套係合拍劇,每日都係得一組戲,時間可遷就到。」她笑言拍劇最開心反而是老爺奶奶,「有日聽到佢(老爺)喺房唱我嘅歌,唱咗一句就好冷靜出嚟食飯,扮若無其事,好搞笑。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share