加入最愛專欄  收藏文章 

2018-06-29

否認朱麗倩有喜 華仔︰我會努力向上

  【晴報專訊】劉德華(華仔)昨晚現身尖沙咀出席由他監製的迷你劇《東方華爾街》慶功宴,對於早前傳出其妻朱麗倩懷第二胎,華仔笑言在歌迷會聚會已否認其事,但他暗示會繼續加油。他說︰「我會努力向上,呢啲嘢想順其自然!」

 

華仔強調《東》劇第二輯打算以原班人馬拍攝,並會再加新演員。

 

  多位藝人包括劉德華、張孝全及吳鎮宇等昨晚到尖沙咀出席迷你劇《東方華爾街》慶功宴,身兼劇集監製的華仔直認第二輯勢在必行,他說︰「我估計有劇本最快都要年底,今年開機就趕唔切,希望之後也有第三、第四輯!」提到可會粉墨登場,華仔說︰「未知,我唔使做主角但要做重要嘅角色!」提到獲邀任美國奧斯卡金像獎評審委員,華仔回應︰「我都有興趣,因為可以睇唔同國家製作!」此外,對於早前傳出太太朱麗倩有喜,華仔笑笑口否認其事,並稱︰「我在歌迷聚會都講咗暫時未有,我會努力向上,順其自然!」

 

張孝全怕講廣東話對白

 

鎮宇(右)坦言拍攝《東》劇時也擔心無機會開續集。

 

  至於吳鎮宇則回想拍攝《東方華爾街》期間為配合角色,以自毀方式拍攝,他說︰「我當時唔瞓又出去玩,務求整殘自己,搞到皮膚鬆晒,如果拍第二輯就唔可以再咁自毀,寧願拉面皮算!」張孝全則被問到在第二輯可考慮以廣東話講對白,他對此缺乏信心︰「我聽得明,但要講就比較困難,有得拍第二輯我都好期待!」

 

狀態大勇的張可頤昨晚現身慶功宴,表現風騷。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#劉德華
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share