加入最愛專欄  收藏文章 

2018-09-19

強颱風打爛窗 黃翠如只顧攬住袋麵包

  【晴報專訊】超強颱風「山竹」橫掃香港一整天,不少市民的家園也在短短時間內被吹到混亂不堪,黃翠如和男友蕭正楠的住所亦不能倖免,搞笑的是,翠如在強颱風吹襲期間,首先攬住的是一袋白麵包。

 

  黃翠如昨日到銅鑼灣出席食肆活動,見到記者即關心外出採訪情況,然後提到其寓所亦受「山竹」影響,窗戶玻璃被打爛,更因為沒有儲備糧食,幾乎無啖好食。

 

黃翠如感激有個愛惜自己的男友,令她無時無刻都有安全感。

 

  她說︰「嗰日十號風球,初時有半棵樹飛埋窗,撞到嘭嘭聲,後來有一塊磚打爛咗玻璃窗,我哋仲用手頂住個窗,諗番都覺得好危險、好傻!之後搬走晒窗邊物品,個窗好近廚房,我驚會無嘢食,就衝去攞咗袋麵包坐喺角落度等,之後坐坐下就瞓著咗。」

 

與男友患難見真情

 

蕭正楠

 

  問到男友如何保護她?翠如甜絲絲笑說︰「佢好好,我醒番嗰時就見佢喺度執緊嘢同抹嘢、又掃地,好感動、好感激佢,」翠如笑言個人意識只擔心肚餓,幸好男友已經準備了打邊爐的食物,正好為她醫肚。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share