加入最愛專欄  收藏文章 

2018-09-21

郭晉安爆楊怡險成殺人兇手

  【晴報專訊】《再創世紀》一班演員郭晉安(安仔)、楊怡、林文龍、袁偉豪、鄧佩儀等,昨日到深水埗一間社區中心,跟長者玩遊戲、派禮物,提早歡度中秋節。劇中飾演夫妻的安仔和楊怡,受訪時更互相「指摘」,兩人你一言我一語,充滿笑聲。

 

安仔和楊怡均表示已安排好中秋節目。

 

  安仔表示中秋節當日將在杭州搵真銀,身旁的楊怡立刻質問︰「做乜唔帶埋『老婆』去?」安仔笑騎騎推說下次,但楊怡突然自爆剛從在內地做完騷,安仔聞言反過來笑她不帶「老公」同往。

 

  此時,安仔又爆楊怡最鍾意隨手拿東西打人︰「見到佢拎住隻蕉都唔好企佢隔籬。聽講當年拍《布衣神相》,佢唔使埋位,覺得悶就隨手拎起把劍向麻包袋亂插,點知秦煌就瞓喺堆麻包袋休息,咁啱佢又着住麻質衫,好彩阿怡突然發現有個位突起,係秦煌個肚腩,阿怡即刻縮手,否則殺咗人喇!」安仔笑言早已將楊怡列入黑名單。

 

對網民意見全部接納

 


林文龍相當受長者歡迎。

 

   提到內地已播出《再創世紀》大結局,他們都不擔心影響香港觀眾收看意欲,因內地版有少少劇情刪剪了,香港版就原汁原味。而安仔在結局中患腦退化症,他承認自己的角色結局不太好,又笑謂︰「畀阿怡搞到我傻咗囉!」此外,有網民質疑安仔在劇中作為大企業公司董事,卻缺乏財經知識,對此他表示︰「唔知呀,其實太details太複雜都係交番畀幕後工作人員啦,本身對股票唔熟悉,都係照稿讀。不過都多謝觀眾細心去睇,往後不妨再畀多啲意見。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share