加入最愛專欄  收藏文章 

2018-09-21

Sammi笑「老鼠安」唔及米奇靚仔

  【晴報專訊】鄭秀文(Sammi)昨日出席米奇老鼠90周年展覽揭幕儀式,Sammi在活動上不停模仿米奇的招牌甫士,又親親米奇的鼻子,由於Sammi老公許志安花名叫「老鼠安」,故被取笑對老鼠情有獨鍾。

 

Sammi跟著米奇老鼠大擺招牌甫士,十分搞笑。

 

  Sammi昨日刻意以一身黑白紅的服裝亮相活動,跟同樣「色系」的米奇襯到絕,自認有童心的Sammi,笑指被活潑的米奇撩動出更多活力,她說︰「米奇畀到人好有希望嘅感覺,令到我好想去樂園買番個公仔。」13年跟安仔結婚的Sammi,被問到可有想過在樂園補辦喜酒?她表示︰「暫時無考慮過,不過好多新娘子都鍾意米奇老鼠,相信會係一個非常美好嘅回憶。(你都鍾意『老鼠安』!)唔關事,今日請我嚟係因為我有童心,而且90周年好值得紀念。」

 

見證港人精神

 

許志安

 

  問到米奇老鼠還是「老鼠安」比較靚仔?Sammi笑笑口表示︰「梗係米奇靚仔,佢成日周身彈,令到其他人好開心。」日前超強颱風「山竹」襲港,令到不少地方受到嚴重破壞,Sammi慶幸寓所沒有受到影響,亦感恩見證到香港人精神,她說︰「見到好多垃圾同膠樽喺海湧上嚟,唯一好事係提高咗大家嘅環保意識。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share