加入最愛專欄  收藏文章 

2018-11-21

讚魔童牙尖嘴利 張智霖︰靚靚唔夠阿仔拗

  【晴報專訊】張智霖(Chilam)前晚到亞洲博覽館為佛教活動擔任表演嘉賓,有傳他早前與太太袁詠儀(靚靚)在機場吵架,他笑笑口否認嗌交,又透露兒子張慕童(魔童)遺傳了父母的口才,現時連靚靚也不夠囝囝辯駁。

 

張智霖表示現在兩父子的關係猶如兄弟般。

 

  張智霖前晚出席佛教活動,本身是佛教徒的他曾想過短期出家︰「我試過閉關,但我覺得自己仲係心浮氣躁,所以未係時機。其實只係要禁語三日都好難,先試下一日唔玩手機先。」他表示今年除了到訪不丹,一家人也去過尼泊爾及印度等佛教聖地︰「阿仔三個月大,已經跟我哋去尼泊爾嘅加德滿都,因為當時有位寧波車圓寂。囝囝好有佛緣,可以坐定定聽經。」

 

  另外,有指Chilam與靚靚早前被拍到在機場爭執,Chilam聞言搞笑說︰「聽到都覺得好笑,我哋平日係會為芝麻綠豆嘅事嘈,始終係兩個人,好難會一致,但嗰日我哋真係無嗌交。仲有睇相都見靚靚行得好快,大家成日問當年係咪我追佢,依家真相大白,佢行得咁快我點追。」

 

自誇有律師潛質

 

魔童日前剛度過12歲生日。

 

  Chilam又自誇口才了得,有潛質做律師︰「我牙尖嘴利,嗌交我一定贏,但嗌贏唔會贏咗個關係,所以太無謂,我都會收口。」他大讚現年12歲的囝囝口才青出於藍,令他們甘拜下風︰「靚靚都唔夠個仔拗,阿仔啲切入點好厲害,不過我盡量都唔會喺個仔面前同老婆嘈,會提醒自己,但有時都忍唔住窒老婆幾句。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share