加入最愛專欄  收藏文章 

2018-12-13

勁冧長腿跑步教練 洪永城︰佢優點多到講唔完

  【晴報專訊】洪永城(Tony)去年與唐詩詠分手後,一直保持單身,直至近日Tony被爆戀上30歲模特兒兼跑步教練梁諾妍(Inez),他昨日出席活動時明顯神采飛揚,不但默認新戀情,更大讚Inez優點多多,叮囑大家不要嚇走女友。

 

有指洪永城與女友Inez同樣熱愛跑步,因而結下運動情緣。

 

  洪永城日前被拍到與長腿跑步教練Inez,雙雙離開男方寓所,當時他們被記者追訪表現略為尷尬。昨日Tony出席楊秀惠的美粧店開幕,春風滿面的他默認戀情,大方接受記者恭喜:「了解緊,畀啲空間我哋。」他坦言彼此交往數月,發展順利,對於日前女友被記者追訪,他笑說:「有記者出現之後,(發展)有少少阻滯咁囉,佢(Inez)好慌張呀!」

 

梁諾妍笑容十分甜美。

 

  問到Inez是否在他家中過夜?Tony沒正面回應,只表示彼此了解中:「新聞出街後我哋都有傾過,怕嚇親佢,佢心情都平復咗,你哋唔好嚇走佢呀!」他大讚Inez是好女仔:「佢係長跑教練,開咗間健身中心。(哪一方面最吸引?)佢太多優點,要講一、兩個鐘都講唔完!」至於舊愛唐詩詠透過傳媒送上祝福,Tony大方表示多謝:「唔係好多人知(拍拖),因為了解中,但記者神通廣大都無辦法。」至於Inez亦透過模特兒公司回應傳媒,表示跟Tony了解中,望外間給予空間。

 

張衞健到場力撐「姨太太」楊秀惠再做老闆娘。

 

  張衞健(Dicky)亦現身支持《大帥哥》姨太太楊秀惠開舖,雖然他只匆匆逗留十分鐘便離開,但宣布《大帥哥》首周跨平台平均收視28.5點,成為今年九點半時段最高收視劇集。他說:「我媽咪晚晚都有睇,仲話『恬妞』做得好好,原來佢講緊『艾妞』(楊秀惠角色名字)。」

 

楊秀惠「艾妞」變「恬妞」

 

  演技獲讚的楊秀惠十分開心,提到前晚播出的一場爆喊戲,她特別多謝張衞健的教導:「嗰場戲Dicky幫我重新度過啲對白,先會咁精采!」有網民睇好她力爭「最佳女配角」,她笑言最開心得到觀眾認同,得獎與否只是其次。另外,楊秀惠本身在東南亞已擁有四間美粧店,昨日開設第五間分店,她坦言多年兼顧生意不容易,所以心情特別激動。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share