加入最愛專欄  收藏文章 

2018-12-28

辦音樂節一腳踢 何韻詩練定「特異功能」

  【晴報專訊】何韻詩在科學園舉行《On The Pulse Of我們正在》音樂節前晚圓滿結束,提到周日便是師父梅艷芳逝世15周年,阿詩很感恩自己這些年來所做的一切,都對得住師父。

 

何韻詩在科學園舉行《On The Pulse Of 我們正在》音樂節前晚圓滿結束。

 

  阿詩前晚在台上坦言,為了籌辦今次演唱會、音樂節及市集,開騷前幾乎失聲。提到開騷面對種種問題,阿詩感觸說︰「人要面對好多難關,有啲係外在,有啲好無助,但我相信每個困難都係契機,有機會令自己變得更好。」隨後唱出獻給故友盧凱彤的歌曲《代你白頭》。

 

唔可以循規蹈矩

 

老友杜汶澤特地捧阿詩開騷。(圖片提供:goomusic)

 

  在encore環節,阿詩笑說︰「事不宜遲,雖然我哋有噪音管制,但唔好理佢。」她唱《勞斯萊斯》時兩度忘詞,最後以《千千萬萬個我》作結。她在騷後笑說︰「今次係玩死自己同同事系列,除咗音樂會,仲有個市集,呢幾日見到好多一家人行市集,聽講部分攤位每日賺到兩萬。喺依家嘅環境,做歌手唔可以循規蹈矩,我想跳出框框。」

 

  提到本為表演嘉賓的台灣閃靈樂團,日前被入境處以欠缺「香港境內不存在技能」為由拒發工作簽證,阿詩說︰「前一晚佢哋嚟咗啦,本來電腦死機,點知最後用手機都做到(直播),證明只要唔放棄就可以成事。」下次會否找有「特異功能」的歌手演出?她搞笑說︰「我開始練定特異功能,到時將內功過畀佢哋。」

 

  周日正是師父梅艷芳逝世15周年,阿詩表示沒有特別紀念活動︰「唔止嗰日先要上香,最緊要將師父做人精神放喺工作。呢15年我盡力做好自己,希望無失禮佢。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#何韻詩 #演唱會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share