加入最愛專欄  收藏文章 

2019-03-20

自認胃口大 阿嬌一日食足7餐

  【晴報專訊】鍾欣潼(阿嬌)、吳千語、鄭嘉穎及周秀娜等前晚出席東方影業春茗,老闆黃百鳴更三代同堂現身。阿嬌早前被指幸福肥,她坦言本身一日吃七餐,但現在為了減肥,只能一日一餐,相當刻苦。

 

鍾欣潼

 

  鍾欣潼早前出席活動時,明顯心廣體胖,但前晚所見已清減少許,她坦言自己的確胖了,所以積極做gym加節食減肥︰「我以前差唔多一日食七餐,餐餐都清晒,因為個胃大咗。」老公見她節食會否心痛?她笑說︰「佢都減緊,佢食得好健康,相反我好重口味。」

 

周秀娜有份主演《女子監獄》。

 

  提到好姊妹蔡卓妍(阿Sa)準備雪卵,早已完成雪卵的阿嬌坦言過程相當辛苦︰「當時要隔日打針同抽血,要叫護士上門打針,影響荷爾蒙所以肥咗20磅,所以嗰陣演唱會最肥。之後要做排毒療程同控制飲食,過一段時間先回復正常。」她笑言阿Sa可以問容祖兒雪卵心得,因為祖兒在過程中完全沒肥過。

 

扯甩臨記假髮

 

盧海鵬難得「試咪」,掀起春茗高潮。

 

  阿嬌早前演出新片《女子監獄》,她在電影中有不少打鬥戲︰「有幕群毆場口,我大力得滯扯甩咗臨時演員嘅假髮,本身我扮到好惡,但都忍唔住笑咗,之後補拍番都唔敢扯得咁大力。」另外,前晚春茗上,盧海鵬大開金口獻唱羅文名曲《激光中》及《醉眼看世界》,帶動全晚高潮。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share