加入最愛專欄  收藏文章 

2019-03-20

孭30磅盔甲 青雲同空氣做戲

  【晴報專訊】古天樂的天下一電影公司昨日在「香港國際影視展」舉行記者會,宣布開拍及推出十多部電影。當中科幻片《明日戰記》耗資超過四億元製作,劉青雲及劉嘉玲均首次拍攝科幻題材,青雲表示要著住笨重盔甲在綠幕前做戲,感覺辛苦又新鮮。

 

古天樂與劉青雲穿上重型戰衣殺敵。

 

  古天樂昨日展示旗下多部將製作及發行的電影,除《明日戰記》外,更有新一集《風雲》、《尋秦記》、《犯罪現場》及《電影痴漢》等。劉青雲在台上笑言拍《明日戰記》完全不用化妝,古仔亦笑說:「拍攝現場有基地同冧咗嘅大廈實景,感覺好震撼,原來香港人都做到咁大型嘅電影。」

 

劉嘉玲在片中飾演指揮官,與軍人劉青雲對抗外星怪獸。

 

  青雲與嘉玲在記招後接受訪問,嘉玲坦言記對白相當辛苦:「因為有好多生物上嘅名詞,同埋記好多科技嘢,我都記到頭痛,好彩導演識提醒。」憑電影幫古仔衝出亞洲?她笑說︰「乜佢唔係已經衝出亞洲喇咩?」

 

靠吊威也做動作

 

姜皓文(左一)主演新片《電影痴漢》,更首度獻唱主題曲。

 

  而青雲覺得科幻題材非常新鮮:「拍嗰陣好多冧樓嘅景,不過有時都要對住綠幕同空氣演戲。」問他可有拍攝西片的感覺?他說:「又未至於,但呢套係幾特別嘅電影,我拍嗰陣要著住一套30幾磅嘅盔甲,但只係一套衫,唔係真嘅機械,所以行呀跑呀呢啲動作,要靠吊威也去郁,感覺非常之笨重。」他坦言盔甲戲服每拍完一個shot都要脫下,一日重複穿幾次,所以十分疲累,但他笑說:「不過相比起,都係演消防員辛苦啲!」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share