加入最愛專欄  收藏文章 

2019-06-10

Ian@MIRROR處男開騷慶生

  【晴報專訊】男團MIRROR成員陳卓賢(Ian)昨晚在九展舉行首個個人售票演唱會,加上昨日是Ian的26歲生日,一班好兄弟送上生日蛋糕,Ian笑言騷後決定與工作人員「擦餐勁」慶祝。

 

MIRROR兄弟帶同「IAN」字樣的蛋糕為Ian賀壽。

 

  陳卓賢昨日笑言一直以為自己只有21、22歲,又表示生日願望是演唱會順利:「過往生日都係同屋企人簡單食飯慶祝,今年可以出歌、開騷,絕對係我最難忘嘅生日。」提到Ian第一個單飛開騷,他否認自己「跑出」,又預告隊友會輪流出新歌及開騷。

 

姜濤想變瘦

 

 

 

  在旁的姜濤表示,下月將舉行兩場個人售票演唱會,到時準備甚麼驚喜給粉絲?姜濤說:「我想再瘦啲,依家覺得健康比較重要,但瘦到就瘦啦!」Ian笑言未夠資格教姜濤跳舞:「次次排舞姜濤都踩到我隻腳,近排少咗,可能係我對鞋細咗。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳卓賢
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share