加入最愛專欄  收藏文章 

2019-06-18

卓林唔覆WhatsApp 吳綺莉︰可能佢忙

  【晴報專訊】吳綺莉昨日出席「萬希泉x鄭明明不倒翁系列陀飛輪腕錶」發布會,提到與女兒吳卓林的關係時好時壞,吳綺莉表示惟有盡做盡講,更笑言一切隨緣,似乎不再執著。

 

吳綺莉昨日提到女兒表現輕鬆,似乎睇化不少。

 

  吳綺莉昨日一身便服現身,問她最近可有跟卓林聯絡?她表示有發短訊給囡囡,但卓林已讀不回︰「佢有睇到,不過隨緣啦,經一事長一智,人要成長要進步,今次我學到嘢,以前我個性好急,依家唔覆唔緊要,可能人哋好忙,要顧下人哋感受,朋友都叫我學做小鳥(依人)。」

 

  不獲卓林回覆會否失望?吳綺莉說︰「第一次會失望,依家無所謂。」有傳卓林與太太Andi婚變?她說︰「我唔清楚,佢大個女,我唔問太多。」

 

開畫展感到壓力

 

  另外,提到工作動向,吳綺莉計劃開設個人畫展︰「不過我畫得好慢,依家只畫咗三幅畫,起碼要20幾幅先夠,始終個人畫展就要對自己有要求,我都諗唔到畫乜,除咗人,乜都會畫,其實都有壓力,不過隨緣啦。」

 

鄭明明(中)與香港陀飛輪品牌萬希泉合作推出「不倒翁系列陀飛輪腕錶」。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share