加入最愛專欄  收藏文章 

2019-06-19

收視高開曬肌找數? 馬明︰要露梗係搵女藝人

  【晴報專訊】新劇《白色強人》播映一星期,首集平均收視達28.7點,成績相當理想。一眾主角馬國明、郭晉安(安仔)及李佳芯(Ali)等昨日宣傳新劇,提到若收視高企,會否露肉回饋觀眾?馬明笑言要女藝人幫手,而Ali則揚言想睇馬明肌肉。

 

馬國明獲睇好封視帝,即表示沒想太多。

 

  《白色強人》一眾演員昨日到葵涌香港癌症基金會服務中心,出席宣傳活動,提到劇集首集收視不俗,馬國明說︰「估唔到咁犀利,因為好少香港電視劇講醫療改革,唔係一般師奶劇,以後TVB可以拍多啲唔同題材。」

 

  提到他的醫生角色,獲觀眾大讚有型,他笑說︰「好多朋友都話未見過我咁有型!(力爭視帝?)呢樣我無諗,最緊要大家鍾意個劇同收視好就夠。」若收視好會否承諾曬肌找數?他搞笑說︰「要露嘅話搵女藝人,我睇安仔(郭晉安)頭,要還大家一齊還!」

 

  同場的郭晉安力撐馬明奪今年視帝,安仔說︰「我貼咁多年都未衰過,馬明個角色好真性情,好啱佢做,不過唔好畀壓力佢。」安仔表示若《白色強人》收視達33點,他會與馬明合唱一曲《沉默是金》回饋觀眾。

 

李佳芯送「奶露」

 

李佳芯、郭晉安和馬國明開心觀眾接納「非師奶劇」劇種。

 

  至於女主角李佳芯,揚言收視好會出動「奶露」,令人想入非非。但Ali解釋說︰「我係話萬歲芒果西米露、椰汁奶露,女藝員畀甜頭大家,請食甜品最好。男藝員就梗係露『朱古力』啦,馬明平時天然呆,我想睇佢嗰排『朱古力肌』。」提議Ali穿泳裝,她自認孤寒,連男朋友也未見過她的水著look︰「因為我身材無突破,大家睇番我演技啦。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share