加入最愛專欄  收藏文章 

2019-06-26

手機變武器 陳煒扑到黃智賢見紅

  【晴報專訊】陳煒(煒哥)、黃智賢(Ben)及翟威廉等,前晚在觀塘出席新劇《好日子》首播飯局。Ben大爆煒哥在劇中會「蝕底」給張達倫,而煒哥則自爆用手機扑到Ben頭部爆缸,希望刺激收視。

 

陳煒笑言記性差,不記得拍打戲時有否誤傷黃智賢。

 

  陳煒前晚在飯局上,搞笑示範劇中「毆打」黃智賢一幕,煒哥笑說:「其實我喺套劇無蝕底,因為場戲係我嘅年輕版拍嘅,即係吳嘉儀。而我只係負責武打場面,成日要打Ben,用手機打到佢爆缸。」Ben表示在劇中被煒哥誤解了30年,問他現實中可曾被誤解?他說:「最記得係讀書嗰陣,老師以為我練精學懶,後來好多同學喺紀念冊對我有正面評價,老師先知怪錯咗我。」

 

  另外,單身的煒哥提到感情生活時,透露現有追求者,近日放假的她終有時間嘗試了解對方。問她可接受異地戀?她說:「睇緣份,我試過喺飛機被搭訕,對方留咗電話號碼畀我,但我擔心人哋底細,最後都係無下文。」

 

翟威廉恨拍拖

 

翟威廉在劇中周旋兩女之間,艷福不淺。

 

  同場的翟威廉,在劇中同時獲余思霆和簡淑兒愛慕,問誰是他心中杯茶?他坦言恨拍拖,但搞笑說:「要試下先知,不過我太忙,因為忙做唱歌live同招呼好多女歌手,有好多茶杯,但有得睇無得飲!」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share