加入最愛專欄  收藏文章 

2019-06-27

同學Mina選港姐 馮盈盈︰佢先係港大校花

  【晴報專訊】今屆港姐首輪面試雖然娛樂性十足,但也不乏高質素靚女,當中大送飛吻的Mina Yeung更是前港姐冠軍馮盈盈在香港大學的同學。馮盈盈前晚錄影《娛樂大家》時,大讚Mina當年是校內風頭躉,極有潛質入行。

 

馮盈盈大讚Mina Yeung比自己更出眾。

 

  馮盈盈與麥明詩(Louisa)前晚在將軍澳電視城錄影節目《娛樂大家》,提到Mina Yeung參選港姐,馮盈盈表示對方是比她早一年畢業的師姐︰「當時我哋一齊參加攝影學會嘅模特兒活動,我喺大學仲係寂寂無聞,佢先係風頭躉!」她繼續大讚Mina說︰「大家誤會我係港大校花,其實Mina先係,佢當時已經贏得大專學界校花嘅美譽,我只係『食營校花』,佢係我偶像,好有潛質。」

 

Mina Yeung面試時以可愛突圍。

 

  盈盈自爆另一入圍大熱、曾參選國際小姐的湯洛晴(原名︰黃嘉雯)也是她的朋友。提到對方已用回原名黃嘉雯,盈盈愕然說︰「吓!我哋識咗好耐,佢面試之前都問過我意見,佢本身做模特兒又有選美經驗,好有潛質。之前我喺活動見到佢,仲向經理人引薦佢參選,點知一年後佢參加咗。」

 

麥明詩拗柴頂硬上

 

麥明詩自嘲論盡,所以經常弄傷。

 

  同場的麥明詩亦有留意新一屆港姐,提到有自稱DSE尖子參選,但被取笑似足大媽,Louisa說︰「我明白,因為我以前都係掛住讀書唔打扮,不過咁先有潛質可以改善。」另外,Louisa前晚錄影前發生意外,在化粧間跣腳拗柴,弄傷右腳,即場包紮後如常錄影。她說︰「我之前去滑水,已經有少少傷。頭先着高踭鞋時唔小心跣一跣,我都慣咗周身傷患,陣間返屋企畀阿哥睇下,佢通常話過幾日好番。」

 

轉載自: 晴報

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share