加入最愛專欄  收藏文章 

2019-10-09

浸海水全身發脹 方力申:原本諗住好靚仔

  【晴報專訊】方力申(小方)將於下月5日參加《香港環島泳45公里慈善挑戰》,挑戰12小時內游完畢45公里,為「點滴是生命」籌450萬元善款。昨日小方到商台宣傳,提到早前出海練水,游足30公里,結果全身水腫發脹,他自言要等足六小時才完全消腫。

 

方力申有信心完成45公里游泳挑戰。

 

  方力申昨日穿上「環島泳」大會tee現身,他笑言為了宣傳今次慈善活動,已做了七、八個電台訪問,較以前宣傳歌曲時做的訪問還要多。他由今年三月起,差不多天天練水,至今已練足200日,但仍覺得訓練時間不夠:「我低估咗喺海中游水嘅難度,以前覺得游水好似行路咁簡單,海水只係鹹咗啲同浮力大啲;但係八月正式落海,無耐就開始暈浪同嘔,仲有眼發炎、脫水等等。」

 

唔敢曬泳褲Look

 

  日前小方嘗試出海游30公里,不但導致全身發脹相當嚇人,肌肉亦從未試過如此辛苦,連臀部肌肉亦相當痠軟。小方搞笑說:「原本諗住落水好靚仔,但上咗水後全身連塊面都脹晒。(要多久才消腫?)面就好快,但身體就要六個鐘先消退。」

 

方力申表示長時間浸海水,不但全身發脹,連舌頭也變得僵硬。

 

  問小方可有信心完成45公里?他直言有信心,雖然明知辛苦,但會以意志力克服:「因為我唔衰得,面子攸關,我目標係12個鐘內完成,因為之前有個外國人用咗12個半鐘完成45公里,我希望破到佢紀錄。」他又表示未接受今次挑戰前,自己已有15年沒游水,而且自從有社交媒體後,也沒穿泳褲亮相:「大家知我肥底,費事未落水人哋見到我中年發福已經擰歪面,不如收埋佢。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share