加入最愛專欄  收藏文章 

2019-10-23

孖閨密歐遊 陳曉華著小背心無艷遇

  【晴報專訊】上屆港姐冠軍陳曉華(Hera)正式卸任後,早前孖好友去歐洲旅遊,她前晚錄影節目時,大呻在當地即使穿得性感,但依然零艷遇,反而成了朋友的電燈膽。

 

陳曉華笑言最近心廣體胖不少。

 

  陳曉華、林穎彤(Bella)、譚嘉儀及吳若希等前晚錄影遊戲節目《娛樂大家》,Hera剛去完歐洲及中東旅行返港,此行到訪土耳其、巴黎及杜拜。問她在當地可有艷遇?她說︰「土耳其人好熱情,買雪糕嘅人同我玩,佢拎住個雪糕球,打到我個鼻好痛,不過好好玩。」她在社交網上載不少性感靚相,提到她穿小背心行街都沒人搭訕,她笑說︰「當地個個女性都咁著,所以啲男仔都係掂行掂過,我注定出埠係無艷遇嘅。」

 

陳曉華在土耳其拍下不少性感靚相。(IG圖片)

 

  Hera透露今次與一對情侶朋友同行遊埠,主要為男性朋友慶生,她笑言全程做電燈膽︰「呢pair情侶想我一齊去,唔係仲有邊個同佢哋揸機影合照!其實女仔係我閨密,我選美都係搵佢做提名人。」她自言旅行時都有穿泳衣浸水,但因為增磅不少,所以只敢穿「一件頭」︰「旅行嗰陣日日食pizza,我塊面同肚腩都肥咗,依家要立即減肥。」

 

林穎彤攞老人牌喊驚

 

林穎彤(左二)獲吳若希送上驚喜生日蛋糕。

 

  同場的Bella前日27歲生日,獲吳若希、譚嘉儀送上蛋糕慶祝。Bella笑說︰「我覺得踏入27歲感覺好女人,未接受到自己大個女。公司叫我拎十周年金牌,我覺得自己真係老喇,好驚。」問緋聞男友伍富橋可有表示?她自言全日要開工,所以未能正日慶祝,但對方已傳短訊祝賀︰「其實我想將感情事低調,一日未結婚都唔好認。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share