加入最愛專欄  收藏文章 

2019-11-07

余香凝擇偶靠陣味

  【晴報專訊】余香凝、鄭浩南、朱慧敏及胡子彤等,昨日在佐敦出席ViuTV新劇《地產仔》開鏡拜神儀式。單身的余香凝早前在Super Girls成員Jessica的婚禮上接到花球,她笑言搵對象除了合眼緣,有時都要夾啱身上氣味,莫非真是「臭味相投」?

 

余香凝新劇演女高層,已向劉嘉玲的電影偷師。

 

  余香凝在新劇《地產仔》飾演地產公司分區經理,亦是一位擁有女強人氣場的單親媽媽,卻被取笑樣子不夠惡死。她解釋︰「為咗更加似女強人,之前已經睇晒劉嘉玲、江美儀嘅戲做參考。」她又表示飾演地產公司經理,令她有動力要30歲前買樓,「今年26歲,仲有幾年時間努力賺錢,喺事業上衝刺,希望買層樓畀媽咪。」

 

  另外,談到余香凝日前赴台灣出席Super Girls成員Jessica的婚禮,並成功接到花球,她笑指︰「我係搶嘅,大家都知道我心急,嗰晚去到after party都有男士主動搭訕,但可能不合眼緣關係,所以無睇啱嘅對象。其實我都好矛盾,呢啲要講緣份,有時可能靠種氣味吸引到,聞到陣味就係佢,哈哈!」

 

朱慧敏遇男神被電暈

 

鄭浩南移居大馬多年,他表示在港已沒有物業。

 

  久違了的鄭浩南最近返港拍劇,在劇中飾演地產公司老闆,並與朱慧敏有感情綫。朱慧敏表示︰「劇情講我哋係青梅竹馬,我暗戀咗呢個哥哥好耐。(有冇親熱戲?)無床戲、無咀戲,我都係因為咁才接拍。」她直認首日開工即被「男神」電親,「佢真係keep得好好,導演覺得我哋有火花,依家諗緊加戲。」

 

朱慧敏為ViuTV拍劇,期望會加戲份。

 

  對於被朱慧敏封為「男神」,鄭浩南卻搞笑回應︰「唔係啩!我都無乜望過佢,佢客氣啫。年紀大驚身體唔好,所以習慣控制飲食,同埋多做運動,依家以打網球為主。」他補充說今次返港預計留十日,之後返大馬陪小朋友,然後再返港繼續拍。

 

轉載自: 晴報

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share