加入最愛專欄  收藏文章 

2019-12-17

獨居鄧萃雯考慮用平安鐘

  【晴報專訊】鄧萃雯(雯女)與羅蘭昨天以宣傳大使身份,到何文田出席「長者安居日」活動。雯女表示會鼓勵媽媽使用平安鐘,並認為家居意外防不勝防,獨居的她亦會考慮安裝一個,萬一有意外,黃金72小時救援是十分重要。

 

雯女十分享受單身生活。

 

  鄧萃雯表示入行首次擔演的電視劇《薛仁貴征東》,正是夥拍羅蘭姐,很感激得到對方的照顧,難得今次合作拍宣傳片,更希望將來可以再一齊合演電視劇。

 

  雯女憶述當年在TVB的日子,她表示︰「以前喺TVB拍劇,成日都唔夠瞓,返到屋企沖涼,好多時都已經暈陀陀,心神恍惚,萬一唔小心跣低,就會有機會失救,所以平安鐘唔一定長者先可以用,年輕一代其實亦有呢個需要,最近好多年輕人猝死,所以都係一個警號。」雯女自爆媽媽本來都有平安鐘,但她不肯用,雯女笑言現在會以大使身分游說媽媽用;而跟隨雯女多年的女傭年紀開始大,都想為她準備一個平安鐘,雯女說︰「我成日提住工人姐姐,當我唔喺屋企,千祈唔好爬高。」

 

羅蘭姐擔任大使23年

 

羅蘭姐表示已裝平安鐘,慶幸沒有真正使用過。

 

  羅蘭姐已擔任宣傳大使23年,自己亦有使用。問她會否教老友記用平安鐘?羅蘭姐表示︰「一定會,其實好多年前我屋企已經裝了平安鐘,本來放喺客廳,有一晚帶入睡房,可能入睡時唔小心觸碰到平安鐘,整晚電話不停響,當自己被吵醒後,發覺有人拍門同大嗌,打開門嘅時候,見到消防員、警察、仲有一個預備撬門嘅人,嗰時發覺原來平安鐘真係可以幫到有需要嘅人。」記者笑問羅蘭姐會否介紹給老友胡楓(修哥)?她笑言修哥家中有很多人,而且他仍然十分精靈,不用擔心他。

 

  另外,有傳陳國強將辭去無綫主席職務,無綫將會有大變動,雯女與羅蘭姐皆表示沒有接觸過陳國強,所以沒有回應。

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share