加入最愛專欄  收藏文章 

2020-01-17

傳陳寶珠患呼吸系統病 薛家燕澄清:佢腰有舊患

  【晴報專訊】薛家燕、黎諾懿、黃祥興等昨日出席無綫新春節目《天天開運王》記者會,家燕談到多月未有公開露面的寶珠姐近況時,澄清對方沒有患上呼吸系統病,只是腰部有舊患,叫大家不用擔心。

 

家燕姐表示新一年會有新搞作。

 

  已第四年擔任該節目主持的家燕姐雖是基督徒,但認為風水乃環境哲學,參考無妨,她透露節目內邀請三位堪輿學家指點迷津,又表示每位嘉賓藝人今年都有機會破舊立新,她說:「好似去年我都破舊立新,創造咗『Captain Nancy』,今年都會有新搞作,籌備緊。」對於最近有傳聞指陳寶珠患上呼吸系統病,家燕姐亦有留意報道,不過她則代為否認︰「應該唔係(呼吸系統病),舊年做演唱會時,佢條腰係唔舒服,應該係做大戲嘅舊患,綵排完要去針灸,不過無咩事,佢仲好健康,等我拍完呢個節目就搵佢拜年。」

 

陳寶珠

 

黎諾懿被批命格有女

 

黎諾懿決定農曆年留港度歲。

 

  已有一子的黎諾懿直認恨生女,家燕姐可有秘方傳授給他?她直認有秘方,但需要時間、食物及動作配合,因此不方便公開談論。黎諾懿可有趁主持這節目時向堪輿學家多問幾句生女秘方?他笑言︰「師傅好保守,話我命格係生到女,但無講生到第幾個先係,(追到有為止?)又唔使,兩個夠啦!希望今年自己生性啲。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share