加入最愛專欄  收藏文章 

2020-02-24

馮允謙口罩生日會初體驗

  【晴報專訊】馮允謙(Jay)加盟寰亞音樂,上個月推出新碟《DETOUR》成績不俗,前日已返公司籌備下一張唱片。適逢當日是Jay的生日,經理人林珊珊特別為他準備蛋糕,偕一班同事送上驚喜生日會。

 

馮允謙自認為食,喜歡食甜品和蛋糕。

 

  馮允謙前日剛度過32歲生日,雖然要在工作中慶生,但同事們都好識做,為他舉行神秘派對。當Jay踏入會議室一刻,見到開會的同事比平日多,赫然發現枱上放有大大的生日蛋糕及寫滿祝福語句的生日咭,同事都知道他看不懂中文,更特別畫上滿滿的心心以表心意。由於新冠肺炎疫情持續擴散,大家都戴上口罩,今次亦成為了Jay人生第一次的口罩生日會,吹蠟燭時亦特別以掌風配合來成事。

 

幾忙都一家人慶生

 

Jay返公司開會,同事為他驚喜賀壽。

 

  Jay開心表示:「好多謝大家咁細心畀我一個驚喜,雖然係生日,但好開心可以同大家一齊開會,傾我今年嘅新計劃,今日一齊聽我嘅demo,然後揀今年第一首製作嘅歌。」他又透露,家人每一年都會在剛踏入凌晨十二時正,為他獻上一個生日蛋糕。Jay續稱︰「佢哋每年都唔會事先講,因為每年都會做,所以唔係一個好大嘅驚喜,但對我嚟講就好sweet。因為無論佢哋幾忙,都會抽時間陪我一齊過,所以我好感恩。」

 

  提到生日願望,Jay直言:「希望今年可以出多啲好歌,同埋多啲live表演唱歌畀大家聽。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share