加入最愛專欄  收藏文章 

2020-04-14

主持《#後生仔傾吓偈》勁冧大隻主播 馮盈盈怕見光死︰想慢慢睇清楚先

  【晴報專訊】馮盈盈昨日被爆秘戀無綫主播鄭衍峰(Leonard)三個月,二人更被拍到除夕一齊逛超市。昨日盈盈回覆《晴報》時解釋,當日只是一大班朋友去BBQ,二人幫手買嘢食,她更稱︰「我感情狀況抱開放態度,好多人都有機會嘅。」並重申想慢慢睇清楚裙下之臣,明顯對迎接戀情大開綠燈。不少粉絲祝女神早日有拖拍;有網民亦讚二人郎才女貌。

 

 

  去年12月30日,馮盈盈在IG自爆與同居醫生男友鍾文浩(Martin)分手,男方在本月初被爆與一名長髮女子同遊流浮山下白泥,似有新戀情,盈盈當時回應傳媒時大方送祝福。不過,原來這位25歲女神亦不愁寂寞,有傳媒爆料指她與無綫娛樂新聞台28歲主播鄭衍峰蜜運三個月,更有說是她親自欽點對方,擔任本月初播出的《#後生仔傾吓偈》Speed Dating環節嘉賓之一,盈盈與Leonard在節目中舉止親暱,為了節目效果更公然示愛,似是借節目傳情。

 

加拿大「傾」出好感情

 

鄭衍峰(左五)在中央位置主力抱起馮盈盈,足見其地位超然。(IG圖片)

 

  據悉,《#後生仔傾吓偈》去年拉隊到加拿大溫哥華拍特輯,由於Leonard在當地成長,故拍攝期間身兼導遊,與馮盈盈亦開始變得熟絡。直至去年底,二人更被影到一齊行超市,卻選擇前後腳離開,疑似低調護愛苗。

 

鄭衍峰與馮盈盈在節目中玩遊戲時,兩人異常投入。(網上截圖)

 

  本報昨日聯絡到馮盈盈,她解釋︰「除夕當日其實係約咗一大班朋友去元朗BBQ慶祝,除咗我同Leonard負責去超市買嘢食,仲有好幾個朋友一齊坐車入去,絕對唔係二人慶祝除夕。」她又指二人「行咁遠」是因為不想惹誤會,怕影響到朋友上新聞。盈盈續稱︰「我同佢係好朋友,其實我會結識新朋友以及同朋友出街食飯好正常,我亦對此好坦誠。」

 

冀外界留空間護愛苗

 

身形弗爆的鄭衍峰曾主持《3日2夜》,他亦經常在IG騷肌冧粉絲。(IG圖片)

 

  對於感情生活,盈盈直言現時抱開放態度︰「好多人都有機會嘅,不過我希望可以慢慢了解清楚佢哋先,好多謝大家咁關心我,但我唔太心急,想慢慢睇清楚先,認識下新朋友,希望大家可以畀空間我,大家咁心急,隨時『扠喎』晒我啲著落喇。」

 

馮盈盈潮玩「枕頭裙」挑戰,她自嘲可以隨時隨地瞓著覺。(IG圖片)

 

  另一邊廂,Leonard回應傳媒時亦稱要慢慢認識盈盈,又感謝大家覺得他襯得起女方。至於網友亦祝福女神早日有著落;並支持她在感情路上重新出發。

 

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share