加入最愛專欄  收藏文章 

2020-08-14

作客陳志雲網上節目自揭出櫃 小肥︰緊張但我自豪

  【晴報專訊】來自澳門的男歌手小肥(徐智勇)日前接受陳志雲訪問,他在節目中含淚自揭同志身份,直言以前對出櫃的態度是「想坦白,但好難衝破」。昨午小肥在IG發文稱「驚魂未定」,多位圈中好友如陳慧敏、方力申也留言力撑,有人更稱為小肥的勇氣感到自豪!

 

小肥在陳志雲的網上節目中,拋開多年來的包袱承認性取向,獲外界稱讚他忠於自己。(IG圖片)

 

  44歲的小肥日前接受陳志雲的YouTube頻道節目《Stephen‧傾》訪問,節目已於昨晚上載,小肥竟然公開其同性戀者身份,令各界震驚。

 

  陳志雲在節目中問道︰「有件事你同我好似,記者成日問我係咪鍾意男人?有好多人咁問過你,你通常點樣耍開佢哋?」小肥即有所暗示︰「未準備好,其實一路都驚,心裏面有啲負擔……其實到28歲先確定某啲嘢,28年,我都一直否定緊自己某啲嘢,習慣咗,同埋一個恐懼,自己都驚咗,如果承認咗某啲嘢會點呢?」他其後更稱︰「我想坦白,但係好難衝破。」陳志雲再問他是否承認自己的性取向?小肥直認不諱︰「係呀!我未準備好去面對,未行第一步,第一步畀咗你。」

 

藍奕邦讚「好嘢」

 

小肥言談間一時感觸,忍不住流下男兒淚,盡顯真性情。

 

  消息傳出後,小肥昨午在IG留言︰「驚魂未定……嚇親大家,唔好意思。仲好緊張,但我自豪。」他更於文尾打了五個彩虹的表情符號,出力維護同志平權。對於忽然出櫃,小肥回應傳媒時坦言暫不欲以此題目博宣傳放大自己。

 

小肥(左)透露,入行後才有第一個男朋友。

 

  至於陳志雲接受本報訪問時,被問到如何說服小肥出櫃,陳志雲簡單回應︰「無特別,只係閒話家常咋!」

 

  此外,小肥好友包括雷深如、陳慧敏、方力申、余迪偉、C AllStar的陳健安等,也在小肥的發帖留言加油,同樣被人關注性取向的藍奕邦更稱︰「好嘢。」

 

一向是肥仔的小肥近期愛上健身,經常上載充滿「肉感」的自拍照。(IG圖片)

 

  其實,小肥在14年曾在社交網追蹤多位大隻仔,惹來網民懷疑其性取向,但他當時矢口否認︰「我唔係基,但我唔歧視同性戀!」相隔多年,小肥終於衝破心理關口,未知會否啟發其他藝人也考慮公開出櫃。

 

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share