加入最愛專欄  收藏文章 

2020-09-16

「卸貨」在即 譚凱琪安胎日子超充實

  【晴報專訊】譚凱琪(Zoie)今年二月與拍拖八年的圈外男友莊日宇(Enrico)結婚,六月底更宣布懷孕,兩口之家快將加入新成員。目前懷孕到中後期的Zoie,近日已經暫停工作專心安胎,她早前接受《晴報》訪問時,透露每日忙於烹調三餐,又會上網搜購各樣新生嬰兒用品,日子過得十分充實,她表示︰「醫生叫我喺屋企每個鐘要感受下有冇胎動,所以喺屋企都幾忙。」

 

 

  38歲的Zoie與老公婚後火速造人,短短幾個月便宣布成功懷孕,認真可喜可賀。她對腹中胎兒的性別一直守口如瓶,留待日後才親自揭盅,不過臨盆在即,她與老公都十分期待BB出世,Zoie表示︰「依家已經無初初咁緊張,放鬆咗啲,但會特別小心,戒咗凍飲、生冷嘢食。」她又透露已選擇剖腹生B。由於是第一胎的關係,她與老公已請定陪月,以便好好照顧BB,避免出錯。

 

譚凱琪閒時在家彈琴、下廚及上網解悶。(IG截圖)

 

  幸好Zoie有很多朋友已經成為父母,她不時向他們取經,Zoie說︰「朋友個個都好有經驗,在這個孕期期間,有好多東西要安排,好似BB出世要用的物品、BB床,好多嘢都要研究,餵母乳又要揀合適的吸奶器,我都會問佢哋,陳凱琳就係其中一個。」由於懷孕期間撞正疫情,Zoie大部分時間都足不出戶,就連產檢都安排延期,她說︰「因為想謹慎啲,盡量唔想外出有風險,醫生叫我喺屋企每個鐘頭感受下有冇胎動,我又會上網睇下哪些食物對BB好,同時自己會煮三餐,時間好充實。」

 

讚森美喜感強

 

在《過街英雄》飾演森美心中的女神,兩人合作愉快。(IG圖片)

 

  Zoie有份演出的《過街英雄》剛播畢,雖然她未有參與宣傳活動,但在家安胎期間都會晚晚追看劇集,她大讚對手森美為人幽默風趣,是一位好好的前輩。Zoie表示︰「森美大哥真係天文地理咩都識,喺佢身上學到好多嘢,唔使拍劇同佢傾偈時,覺得佢學識好廣博,同埋佢拍喜劇好funny,好有趣味性。其實喜劇真係唔易做,我同屋企人睇套劇都覺得好輕鬆,好好笑,近年我都鍾意睇啲唔使點用腦嘅戲,趣味啲,好似漫畫咁,幾得意。森美大哥演喜劇的節奏好好,我好少拍喜劇,都要向佢學習。」

 

譚凱琪與老公莊日宇即將迎來首個愛情結晶品。(IG圖片)

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share