加入最愛專欄  收藏文章 

2020-10-06

《繼園臺七號》扮夫妻 張艾嘉林德信演繹母子戀

  【晴報專訊】張艾嘉(張姐)及林德信(Alex)在楊凡執導的動畫電影《繼園臺七號》中,聲演一對夫婦。二人在戲中演繹母子戀,張姐笑言配音時大家分開錄音,她看過電影後,也大讚這位後輩的表現。

 

林德信首次與前輩張艾嘉合作,坦言非常緊張。

 

  張艾嘉與林德信昨日出席《楊凡給香港的情書》展覽,提到二人在《繼園臺七號》聲演夫妻,他們的女兒更由趙薇聲演。張姐笑說:「戲入面係講述Alex比我細20幾年,雖然我哋配音嘅時候係分開配嘅,不過之前喺威尼斯影展已經睇過齣戲。」問她覺得Alex首次配音表現如何?她大讚:「梗係OK啦,如果唔係楊凡都唔會畀佢pass。」

 

  提到工作近況,張姐原定在上月開拍新片《燈火闌珊》,但押後至下月才開工。她說:「《燈火闌珊》係一部幾百萬嘅低成本製作,成齣戲起用嘅導演、班底都係新人,我今次都係象徵式收車馬費。」她表示電影講述日漸式微的霓虹燈行業,她在戲中飾演寡婦:「呢套戲預計拍20日,因為拍攝期好短,預咗會辛苦啲。我唔介意辛苦,我都希望自己捱得過,其實今次最重要都係鼓勵一班新人。」問她可會提供意見給新導演?她笑說:「我會分享自己嘅專業知識,不過都會尊重新導演嘅最後決定。」

 

林德信唸普通話對白嗌驚

 

林德信與張艾嘉現身支持導演楊凡(右)。

 

  至於Alex表示今次要用普通話聲演,加上面對張姐、趙薇及吳彥祖等強勁演員,令他深感壓力。他說:「今次我唸普通話對白,加上女主角趙薇同張艾嘉本身都係講普通話,所以我只係BB班。楊凡嘅對白好文學,較為傾向書同電影,好高層次。」他坦言試演時曾被導演評為不及格,幾經調整獲錄用後,更為電影配音兩次,最後楊凡選了第一次錄音。Alex說:「可能導演鍾意感覺自然啲,通常創作都揀最後一次,但導演唔同,好欣賞佢。」

 

  另外,Alex繼母葉蒨文上月底59歲牛一,而爸爸林子祥則在下周一(12日)生日,Alex表示礙於限聚令,稍後一次過在家中慶祝。問他會否親自下廚?他說:「我問過爸爸,佢話想食漢堡包,不過佢要求好高,我驚會整得唔啱佢口味。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share