加入最愛專欄  收藏文章 

2020-11-23

鄧卓殷 拍劇初哥演援交女挑戰大

  【晴報專訊】25歲的鄧卓殷(Amber)在新劇《踩過界II》一出場,就來一場震撼的跳樓自殺戲,她飾演的陳詩涵背住單親媽媽(楊卓娜飾)做援交少女,可惜被欺騙感情,被男友柯宇霖(丁子朗飾)公開侮辱兼網絡欺凌。港姐出身的她,雖然戲份及對白不算多,但角色要化超淡妝加上複雜的內心戲,對於這位拍劇初哥已是很大的挑戰。

 

劇中,鄧卓殷飾演的中學女生受到網絡欺凌,因而跳樓自殺,角色有不少內心戲。

 

  Amber今次是第二次拍劇,陳詩涵這個角色的設定與現實的她反差較大,因此具一定挑戰性。「呢個角色一出場,多數係喊、鬧交為主。自己比較樂觀,但拍劇要勁喊,怕情感發揮未到位。」她自言是眼淺的人,「不過好少喺人哋面前眼淺,我係幾容易因為小事感動想喊,但係人前會表現得好堅強。咁多年只喺學校喊過一次,所以今次角色要好強烈表達情緒,展現到自己另一面。」

 

拍劇兼讀建築碩士

 

 

  她直認拍攝前十分緊張,為角色做了不少準備工夫,「做定資料搜集,搵下援交少女內心世界係點樣,同埋點解佢哋要咁做。」提到最難忘的場面,她指是跳樓跌墮在蔡思貝車頂那一幕,「同場的張振朗和蔡思貝好細心教我如何演得較逼真、動作姿勢同點樣吐血,張振朗更親身示範。」

 

  Amber在香港中學文憑試中考獲4科「5**」,之後於香港大學修讀建築系學士,絕對是高材生一名,不過Amber沒有選擇做建築師,反而跳出舒適圈參加18年《香港小姐競選》,最終獲得亞軍及「最上鏡小姐」而入行。Amber忙於幕前工作之餘,仍然繼續學業,現正修讀建築系碩士課程,預料明年五、六月畢業。「建築碩士係選港姐前已經報讀,呢個目標係之前訂立,我好想完成。全職學生同藝人都要用盡100%精力去做。我讀書期間都繼續拍劇和做節目,又去演藝上課程,用盡時間增值自己。」

 

 

  跟「師姐」朱千雪一樣好學不倦,又會否跟她一樣有轉行打算?Amber認為︰「其實讀建築唔一定要做建築師,我覺得係思想訓練。建築系多數係每人設計一個project,有好多問題需要自己解決。讀書過程係集中點樣解決問題,唔係好死板。」她又表示,建築師同演員其實好相似,「設計一幢樓然後諗點樣實踐,就好似演員為一個角色設計背後的故事,因為有時編劇未必寫得好仔細,演員都要自己畀心機去設定。讀建築無話框死一定要做建築,反而係擴闊咗自己思路。」

 

學功夫練拳做打女

 

鄧卓殷在《踩過界II》扮演醫生柯宇霖 (丁子朗飾)的「兼職女友」,為演好角色,事前做了不少資料搜集。

 

  入行後,Amber慢慢愛上演員的工作,「未入行前,覺得演員係一個好特別的角色,可以嘗試不同職業,經歷好多人生未必經歷到的事,不同角色令我對演員這職業產生更多興趣。」提到未來想挑戰的角色,她說正跟武打女星楊盼盼學習功夫及打拳,希望有一日演打女角色,可以派上用場。她指盼盼姐叫她要拋低女仔形象,打出來的力度才會足夠︰「佢話『你細細粒,要做一個靈活嘅小辣椒,要應用自己嘅長處。』」

 

18年參選港姐獲得亞軍,跟冠軍陳曉華(左)結成好友。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share