加入最愛專欄  收藏文章 

2020-12-18

睇好黎耀祥王浩信爭視帝 張振朗:我做觀眾拍手

  【晴報專訊】張振朗憑《反黑路人甲》的「高彬」一角提名視帝及「最受歡迎電視男角色」,不過振朗昨日出席《踩過界II》宣傳活動時,自認只屬陪跑,反而睇好拍檔王浩信或黎耀祥封帝。

 

張振朗以平常心看待台慶頒獎禮。

 

  張振朗昨日與張曦雯(Kelly)及蔡思貝等出席活動,振朗前日因趕拍新劇《拳王》而缺席台慶頒獎禮的記者會,但他笑說:「我好多謝賴慰玲、蔡思貝、祥哥(黎耀祥)都喺頒獎禮記招度提起我,好感恩。」

 

  除了提名視帝及男角色獎項外,振朗在「最受歡迎電視拍檔」亦佔兩個候選單位,但他與賴慰玲在《反黑》的情侶檔卻無份提名,他坦言感到遺憾:「我哋做演員控制唔到,最緊要大家鍾意,記得我演過嘅劇已經好足夠。」

 

身在內地的王浩信拍片落力宣傳。

 

  振朗又謙稱自己無可能贏視帝:「唔使諗,我睇好祥哥同浩信,佢哋都係視帝級人馬。(頒獎禮齋坐做觀眾?)真係無所謂,我負責拍手!」另外,振朗連日為《拳王》趕拍擂台戲,他自爆被打到跪低:「我有一場戲嘅對手,本身真係拳手,佢要打我個肚一下,佢一打就『入咗』,本來我仲想頂住演埋佢,但真係頂唔到,成個人跪低。」他笑言對方已經有留力:「試戲嗰陣無嘢,武指仲叫佢大力啲!」

 

張曦雯蔡思貝否認不和

 

張曦雯(左)與蔡思貝攬實玩遊戲,以行動證明友情未變。

 

  同場的張曦雯與蔡思貝,近日被指因王浩信而鬧不和,她們昨日齊聲否認,更對傳聞摸不着頭腦。思貝說:「朋友唔係要做出嚟畀大家睇,在心中,曾經好朋友,一世好朋友。」Kelly表示與思貝私下經常聯絡:「報道話我哋喺社交網絡無互動,其實我食飯瞓覺都無po相,但唔代表我無食飯瞓覺,報道選擇性去講,我哋上月先一齊遊船河。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#張振朗 #踩過界II
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share