加入最愛專欄  收藏文章 

2020-12-24

疫情下自製佳節氣氛 陳豪全家布置巨型聖誕樹

  【晴報專訊】明天是普天同慶的聖誕節,港人受疫情籠罩足足一年,既然應留在家中度過,就不如暫且放低鬱悶,自我製造節日氣氛,輕鬆一下吧!住家男人陳豪為仔女花心思移動家中擺設,加上年年必備的巨型聖誕樹,留在屋企也有新鮮感;港姐冠軍謝嘉怡首度在港過節,雖然媽媽在外國,但她已買定禮物,相當孝順。

 

陳豪與陳茵媺每年都會與三個仔女布置家居,充滿聖誕氣氛。

 

  陳豪非常重視家庭生活,他笑言過往每年聖誕,都會與太太陳茵媺(Aimee)及三個仔女回加拿大度過白色佳節,今年未能成行,只能留港過節:「每年聖誕節,屋企一定放一棵巨型聖誕樹,我最鍾意同小朋友一齊布置聖誕樹,或者擺啲燈飾,又可以播啲有聖誕氣氛嘅音樂,再買定幾份禮物畀小朋友。至於聖誕大餐,一定係Aimee準備,其實我煮嘢食都叻,不過Aimee梗係仲勁啦!」

 

陳豪往年會全家返加拿大過白色聖誕。

 

  疫情所限,一家人經常留在家中「你眼望我眼」,陳豪坦言在安排節目方面大傷腦筋。「之前試過全家喺屋企『露營』,其實諗得出嚟嘅都盡量做,我甚至搬埋張枱入間房,總之要將屋企擺設搞到同平時唔一樣,仔女已經好開心。」

 

謝嘉怡寄聖誕禮物返蘇格蘭

 

謝嘉怡逐漸適應香港生活。(IG圖片)

 

  應屆港姐冠軍謝嘉怡(Lisa)首度在香港過聖誕節,她坦言因疫情關係,未能回家鄉蘇格蘭陪媽媽,難免有點失望。她說:「我最鍾意就係聖誕節,除咗氣氛好,亦係全家聚埋一齊嘅日子。媽咪有五個兄弟姊妹,爹哋就有十個兄弟姊妹,所以每年聖誕同農曆新年都好熱鬧。最記得喺蘇格蘭過聖誕,每朝起身一定會食雪糕,同埋睇聖誕電影,圍埋一齊好開心。」Lisa已買定聖誕禮物,寄回蘇格蘭給媽咪及其他親友,十分有心。

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳豪 #謝嘉怡
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share