加入最愛專欄  收藏文章 

2021-01-04

拍露背出浴YouTube片吸訂閱 馮盈盈︰請瘋狂撳我鐘仔

  【晴報專訊】新冠肺炎疫情肆虐,不少藝人工作遭煞停及取消,無綫小花馮盈盈亦在疫境中求變,正式開設YouTube頻道增加曝光率。盈盈前日上載第一條片,即素顏又露背派「出浴」福利,引誘網民訂閱她的頻道及「撳鐘仔」(接收頻道最新動態的通知),認真落力。

 

馮盈盈素顏教臉部按摩,皮膚不俗無走樣。(影片截圖)

 

  馮盈盈前日上載YouTube第一條短片,介紹自己每天工作前的護膚程序,又親身示範小顏去水腫上鏡秘技。片段一開始,只見盈盈睡在酒店床上,先喝一杯暖水再按摩臉部,素顏示人的她十分有自信。按摩後,盈盈做運動排毒,只見她又跳又跪地,很快便香汗淋漓;然後鏡頭一轉,她僅以浴巾包裹身體,上演香艷出浴鏡頭,更以近鏡大曬白滑美背,令人充滿遐想。

 

馮盈盈玉背任睇,吸引網民按「暫停」定格欣賞。(影片截圖)

 

  盈盈落力推銷自己的YouTube頻道,留言說:「我覺得內容都頗具資料性和有趣,但拍出來的效果,香艷到自己都唔敢睇。」不少網民留言大讚盈盈「出水芙蓉」,又紛紛表示會訂閱頻道及「撳你鐘仔」。

 

吸10萬Views喜出望外

 

馮盈盈做YouTuber即以出浴招徠,夠晒噱頭。(IG圖片)

 

  昨日盈盈接受《晴報》電話訪問時再次呼籲︰「請瘋狂撳我鐘仔,即係訂閱我頻道並開啟通知,我會繼續更新出片,咁大家就可以第一時間收到通知並收睇。」對於影片上載21小時,即有10萬人次瀏覽,盈盈超興奮說︰「已經喜出望外,對我同團隊嚟講係一個里程碑,我哋會繼續努力拍片畀大家睇。至於稍後拍咩題材嘅片,呢樣就要保持神秘,留驚喜畀大家,亦想睇下大家想我之後拍咩片,不妨畀意見我。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share