加入最愛專欄  收藏文章 

2021-01-15

回憶與李香琴拍《家好月圓》點滴 夏雨︰「嫲嫲喺大廳」已成絕唱

  【晴報專訊】無綫由上周五起,於深宵時段重播《溏心風暴之家好月圓》,以悼念在劇中扮演嫲嫲、早前離世的李香琴(琴姐)。劇中琴姐兒子夏雨(Jo鮑)近日亦在FB發帖,透露特地深夜翻煲這齣經典,他又拍片大讚琴姐的工作態度︰「佢(琴姐)喺工作上乜嘢都唔會推搪都會接,係值得學習嘅前輩!」

 

 

  《溏心風暴之家好月圓》於08年播出時熱爆全港,該劇集合不少好戲之人,不但在《萬千星輝頒獎典禮2008》橫掃最佳劇集等共八個獎項,男主角夏雨憑Jo鮑一角贏得視帝殊榮,創下其演藝生涯的高峰。可惜的是,踏入2021年,劇中的嫲嫲琴姐不幸因病離世,各界非常惋惜,無綫亦決定在深宵時段重播《家好月圓》,讓各界重溫琴姐的精湛演技。

 

讚黎耀祥閒角變視帝

 

夏雨和琴姐相識數十載,他談及故友時一臉傷感。(FB截圖)

 

  前日,夏雨在FB以「懷念李香琴,琴姐」為題,上載約一分鐘的短片分享感受,他稱︰「最近一個令人好傷感嘅消息,就係琴姐離開咗我哋。佢係好值得人懷念嘅演員,佢喺呢個圈幾十年,我哋相識都幾十年,由《歡樂今宵》合作到依家,終於佢都離開咗(逝世)。」

 

琴姐在《家好月圓》飾演嫲嫲,與兒子「Jo鮑」夏雨有不少對手戲。(網上截圖)

 

  夏雨又感觸指琴姐在劇中的金句「唔使驚,嫲嫲喺大廳」已成絕唱︰「佢(琴姐)係一個好好嘅前輩,佢對所有人都好和善,工作上乜嘢都唔會推搪,都會接,係一個好敬業樂業、好有演員道德、值得我哋學習嘅前輩,琴姐,一路走好。」早前,夏雨亦曾拍片自爆是《家好月圓》的粉絲,更問網友有沒有睇重播︰「近排無綫重播《溏心風暴之家好月圓》,我都有睇,睇番呢齣劇有好多回憶不自覺咁湧上嚟,從拍攝到播出,令好多人好鍾意,觀眾反應亦令我哋好興奮。」

 

《溏心風暴之家好月圓》成功掀起煲劇熱潮,更獲安排在商場直播大結局。

 

  他又指《家好月圓》不少場面、人事變動皆令人感慨︰「話晒都超過十年,好多演員亦慢慢淡出幕前,好似黎耀祥由當時仲係寂寂無聞,依家已經係三屆視帝,劇集引起好多回憶,有時間的話大家咪一齊睇下,我都會睇,懷念好多值得懷念嘅人。」不少網民感慨《家好月圓》一眾演員已各散東西;有視迷亦指這齣近13年前的舊作,是經典中的經典。

 

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share