加入最愛專欄  收藏文章 

2021-03-10

被批牛年感情有變 李佳芯開腔講陳炳銓︰未結又未分

  【晴報專訊】李佳芯(Ali)和拍拖六年的男友陳炳銓近來屢傳分手,日前Ali接受《Master's Talk師父有請》訪問,被麥玲玲批算今年在工作上或跟另一半的關係會有變化,Ali聞言即緊張追問,更透露跟陳炳銓未結婚亦未分手,感情狀態似乎在冷戰。

 

(左起)張曦雯、李佳芯及高海寧在訪問中暢所欲言。

 

  李佳芯日前與高海寧(高Ling)及張曦雯(Kelly),在節目中跟主持林盛斌(Bob)和麥玲玲大談玄學上的「主角命」。Ali從有線做主持開始,過檔無綫後慢慢由配角當上主角,她說︰「我成日覺得鮮花係需要綠葉襯托嘅,我唔介意做綠葉,當然如果有機會做花,每個人都想做花。」高Ling初入行時以性感形象示人,她坦言當時沒想太多,只是有任何工作都會做,但拍劇時聽過難堪的話︰「有個導演同我講『你呢世都做唔到主角』,真係幾大打擊,佢係純粹睇樣就咁講…不過我唔記得佢係邊個喇!」

 

李佳芯(右)自爆首年參加台慶,被安排站在最尾一行最角落位置。

 

  麥玲玲指高Ling及Kelly均屬鼻高一族,容易吸引男女的注意力,而Ali則有桃花眼。Ali說︰「我係大眾臉,過目即忘喎!我坐喺度,啲人係感受唔到我體溫,行過都唔覺得我存在。以前近視大眼鏡,鼻又扁,升中之後好似消失咗一樣,無論係學業成績、高度同朋友,我都唔起眼,校花一定唔係我,人生無乜機會做過主角。」

 

張曦雯最驚有BB

 

  三人又讓麥玲玲批算牛年運程,麥玲玲指Kelly今年是天合地合年,有機會結婚、生仔或者買樓,Kelly聞言即說:「千祈唔好有BB,咁我揀買樓啦!」Ali則被批為變化年,跟另一半的關係有可能生變,Ali問︰「即一係結婚一係分開?暫時兩樣都唔係,未有結又未係分,我反而期待事業有突破,我有興趣搞生意。」麥玲玲隨即潑冷水,直指Ali無生意命,又指Ali野心不大,不主動不進取,連做藝人都相當另類,Ali搞笑說:「咁講我真係唔應該入行?或者我係時候退休?」

 

陳炳銓

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share