加入最愛專欄  收藏文章 

2021-04-15

Anson Kong忠於自己堅拒虛偽

  【晴報專訊】近來人氣旺盛的男團MIRROR下月開騷,「鏡仔」們密密推出solo新作,成員Anson Kong(江熚生)主打的新歌《黑之呼吸》,似為自己今年初在《叱咤樂壇頒獎典禮》失獎「黑面」一事平反。AK自認性格直率衝動,即使每一個表情都給外界無限放大,他仍選擇忠於自己,只要不傷害到別人便可。

 

 

  Anson Kong的新歌《黑之呼吸》有別於以往的情歌作品,歌詞頭兩句「人們剖析我的臉,不發一語呼氣吸氣便引動謠言」,正是呼應AK在叱咤頒獎禮上,輸給隊友柳應廷(Jer)而失落新人獎,在台下「黑面」的經典一刻。AK表示事件只是歌曲部分借鏡,他希望透過新歌,表達自己的內心世界:「喺呢個世界究竟點樣表現自己情緒?好多人話要做自己,但當你真係做自己,又會收到好多抨擊;但最矛盾係如果戴住面具去面對世界,人哋會覺得你虛偽、好假、官腔。人有情緒、喜怒哀樂,應該好好珍惜呢份禮物,只要唔好傷害人,就可以好好去抒發情緒。」

 

AK在新歌《黑之呼吸》中嘗試rock爆風格外,更在MV中大曬腹肌。

 

沉淪失獎傷心情緒

 

AK在叱咤頒獎禮上「黑面」一幕,有人批評他小家,亦有人讚他敢於展露真性情,在圈中實在難得。

 

  AK回想在頒獎禮上「黑面」時說:「好多人知我性格直率、夠真同衝動,坦白講過往都碰過好多次釘,頒獎禮只係其中一次。我承認當晚做得唔好,掛住沉淪喺自己嘅唔開心入面,無第一時間恭喜隊友,呢樣係我做得唔好嘅地方。」他坦言當時的表情只是失望呆樣,「當刻我嘅情緒只係對自己失望,對自己成績唔理想而傷心,單純係呢個感覺,個腦運作唔到,但唔可以用一秒鏡頭就斷定我係乜嘢人。講真,人同人之間相處一段時間,都未必真正認識對方,更何況戴住口罩嘅一秒鏡頭?」他表示事件讓他上了人生重要一課,但說不上委屈,因為總不能夠要求全世界都明白自己。

 

AK來個賣萌的陽光笑容,冧爆不少女粉絲。

 

  在MIRROR中感覺較剛強的AK,原來小時候竟然經常被欺負,他笑說:「我小學嗰陣被同學偷乒乓波拍,因為我喺塊拍度寫名,同學用塗改液遮住,但又跟住我個名嘅筆劃去塗,好明顯睇到『江熚生』呢三個字。我最後咪拎番,放落自己書包囉!因為我唔會踢爆佢,所以真係成日被人蝦。」升讀中學後,AK加入校隊踢波,競技心變強,亦不會再做弱者。

 

偶像不能做一世

 

  直率不遮掩的個性,在娛樂圈中似乎相當難行,但AK認為性格不能斷定一切,他只是單純想表演給大家看。「外界可能認為MIRROR係偶像,我唔覺得自己係,偶像行唔到一世。我知自己目前實力未係最好,呢一行增強實力先係最重要。我覺得自己無乜嘢偶像包袱,我拍ViuTV《打天下》第一集就露股。我同MIRROR所有兄弟一樣,做應做嘅事,因為我哋由比賽開始就明白,機會來得不易。」

 

MIRROR日前入營拍攝新節目《調教你MIRROR》,12子在梁祖堯「調教」下找到更明確方向。(FB圖片)

 

  12個「鏡仔」中,AK笑言自己嘈吵、直接的性格容易凸顯出來︰「所有嘢唔經修飾就做出嚟,呢個係我可惡、亦係可愛嘅地方。我同fans都係咁講,只要唔好傷害到人,當然選擇做自己會舒服啲。呢個世界好多嘢同以前唔同,運作唔同咗,發生嘅事都愈嚟愈複雜。呢幾年大家情緒、能量都好似好差咁,既然做乜都有人批評,點解唔舒舒服服做自己?」

 

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share