加入最愛專欄  收藏文章 

2021-04-20

Bob嫂惡搞陳自瑤黑面勁好戲 林盛斌:老婆都係客串下

  【晴報專訊】「扮嘢王」林盛斌(Bob)前晚在無綫節目《開心大綜藝》上曬腩扮郭富城,卻被取笑似足阿叻陳百祥;之後Bob又惡搞王浩信在台慶頒獎禮上致謝b辭,Bob嫂黃乙頤(Pearl)不但粉墨登場,更「神還原」陳自瑤(YoYo)的經典黑面表情,有不少網民激讚Bob嫂是好戲之人。

 

戴上螢光粉紅假髮的Bob扮郭富城唱跳《對你愛不完》,卻被笑指似阿叻。(電視截圖)

 

  前晚Bob在節目中戴上螢光粉紅假髮扮「肥版郭富城」賣力跳唱,不過被嘲笑似阿叻多過似城城,Bob昨日在社交網留言︰「即係咁嘅,其實我係扮城城,但係好多留言話係似……叻哥。大家話喇,似邊個多啲?」胡定欣留言︰「眼神係叻哥,肚腩係你自己。」林穎彤則謂︰「城城,張如城。」

 

Bob獲頒「關公災難」金獎,講得獎感受時七情上面。(電視截圖)

 

  另外,在節目新加入的「關公災難頒獎禮」環節上,Bob獲得「關公災難」金獎,他重演王浩信在《萬千星輝頒獎典禮2020》上奪視帝時,陳自瑤在台下黑面的經典場面,Bob更抄足王浩信的致謝辭︰「我要多謝太太Pearl,佢將屋企照顧得特別好,令我可以努力工作。」鏡頭即轉向台下的Bob嫂,畫面中的她全程木無表情似足YoYo,黑面表情維持接近一分鐘,忍笑功夫一流,不少網民大讚Bob嫂好戲,是「被主婦耽誤的演員」。

 

感恩觀眾睇得開心

 

當鏡頭影住Bob嫂時,她唧都唔笑,跟陳自瑤的經典黑面如出一轍。(電視截圖)

 

  事後,Bob嫂將自己的黑面「傑作」上載到社交網並留言︰「收到好多朋友嘅WhatsApp同PM(私訊),部分人仲話我好適合做戲,真係非常之多謝大家嘅,不過我其實係無交戲,我只係做番我平時黑佢(Bob)面嗰個樣。」Bob昨日回覆本報時笑說:「佢(太太)都係客串下啫!」對於被指扮相似阿叻,Bob則笑說︰「其實似邊個都無所謂嘅,最緊要大家睇得開心,今日(昨日)出街做嘢嘅時候,都有好多人同我講話佢哋覺得我跳舞跳得好搞笑,睇得好開心,呢樣係最感恩嘅。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share