加入最愛專欄  收藏文章 

2021-05-03

舊老闆黎明紅館開騷 衛蘭:想聽Leon講嘢多啲

  【晴報專訊】衛蘭昨日在銅鑼灣舉行小型音樂會,提到前老闆黎明(Leon)將於七月假紅館開騷,衛蘭笑言會努力撲飛,更希望Leon屆時表演「講嘢」多於唱歌,又指Leon的金句太深奧,她花了不少時間才明白當中意思。

 

衛蘭希望盡快有機會開音樂會。

 

  衛蘭昨日在銅鑼灣時代廣場舉行《廣東歌101》迷你音樂會,吸引數十位樂迷到場聽歌。提到黎明相隔十年再度於紅館開演唱會,衛蘭笑言十分期待:「我好想去睇Leon嘅演唱會,公司同事已經叫我幫手撲飛,我相信都應該撲到嘅,但就唔會自薦做嘉賓。」提到Leon今次的個唱主題為「Talk and Sing」,衛蘭表示最期待Leon講金句:「我想聽佢講嘢多啲,因為佢講嘅嘢好深,其實我真係聽唔明㗎,有啲要過咗五年後我先開始明白,就算依家我都係有啲聽得明,有啲都仲係唔明。」

 

不少歌迷期望黎明開騷時再爆金句。

 

代表香港揚威海外

 

衛蘭日前「現身」紐約時代廣場外的大熒幕。

 

  另外,日前衛蘭獲一個外國音樂串流平台選為香港區代表女歌手,她的照片更出現在紐約時代廣場外的大熒幕上。衛蘭開心表示事前不知自己獲選:「我知道中國代表有鄧紫棋(G.E.M.),聽到消息都好驚喜,希望大會係因為我把聲同歌曲而揀中我。」她希望有機會開拓外國市場:「我鍾意唱英文歌,希望可以出英文碟。不過我都希望將廣東歌帶去海外,有得揀,我會揀自己作曲嘅福音歌《鐵蘭花》。」

 

現場樂迷戴上耳機,細聽衛蘭的甜美歌聲。

 

  昨日衛蘭在迷你音樂會上獻唱四首歌,雖然音樂會只歷時半小時,但她已相當滿足:「因為我已經超過一年無做現場表演,所以真係好開心,希望有機會開音樂會。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share