加入最愛專欄  收藏文章 

2021-06-21

陳豪珍惜親子時間 森美自爆遭女兒嫌棄

  【晴報專訊】陳豪和森美昨日出席活動,適逢昨日是父親節,但兩位星級爸爸卻自爆有不同待遇。陳豪笑言一日內享受兩個父親節大餐,又呼籲各位家長「有得錫就錫」;不過森美就要在工作中度過,加上兒子剛從英國回港,正接受隔離,因此父親節慶祝活動也要押後。

 

陳豪和森美同樣是圈中的模範爸爸。

 

  陳豪和森美昨午到圓方出席電影《比得兔2︰走佬日記》首映禮,有仔女萬事足的陳豪透露,太太陳茵媺(Aimee)和三個仔女一早已準備好父親節慶祝活動,大仔和二仔昨日早上完成跆拳道考試後,隨即跟他吃大餐慶祝,「食完大餐佢哋都有獻吻畀我,今晚(昨晚)返屋企會同佢哋再食大餐,聽講仲會切蛋糕!」至於森美就相對較「可憐」,不但父親節全日都要工作,加上兒子剛從英國返港需要隔離,因此並沒有慶祝活動。

 

張智霖父子曬「香雞腳」

 

  問到森美可有收到女兒的禮物?他笑言︰「個女似乎feel到我想哄埋佢塊面度索吻,即刻拒絕咗,不過佢已經親自整咗個芝士煎蛋同咖啡送畀我。本來我要求同個女影張合照,但係佢拒絕咗,要拉埋隻狗狗做電燈膽先肯同我影張相。」期間森美取出手機,大曬去年一家人的合照,他又希望等囝囝回家後可以影一張新的合照。

 

  森美又自嘲自己在家中向來不受歡迎,每次都要利誘,女兒才肯望自己一眼,「最近我買咗部新嘅iPad畀佢,佢先偷偷望咗我一眼咋。」但他表示明白年輕人心理,笑言只能等待他們「浪子回頭」。而陳豪則打趣稱幸好自己的仔女還小,「趁依家佢哋仲細,有得攬就攬,有得錫就錫多啲。」

 

Chilam和兒子「魔童」多年來一直如好友般相處。(微博圖片)

 

  此外,昨日圈中多位爸爸都在社交網站大曬父子情,張智霖(Chilam)與兒子「魔童」齊齊騷纖幼長腿,父子倆十足火柴人,不少女粉絲都留言表示羨慕。而胡杏兒的老公李乘德,昨日亦特別為三個仔穿上愛隊阿仙奴的球衣,齊齊整整影靚相。至於剛在四月尾誕下細仔Julius的岑麗香,亦分享老公湊仔的溫馨家庭照,還讚老公是最棒的爸爸。

 

李乘德希望三個仔成為「槍手」小球迷。(IG圖片)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#陳豪 #森美 #張智霖 #父親節 #李乘德
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share