加入最愛專欄  收藏文章 

2021-06-29

坐電車拍MV昅靚仔 鄭欣宜羨慕Serrini有靚腰

  【晴報專訊】鄭欣宜早前推出的新歌《先哭為敬》好評如潮,眼見獨唱版反應好,欣宜特別邀請作曲人、Chill Club頒獎禮女歌手銀獎得主Serrini,來一個合唱版《先哭為敬(尾班車Version)》,更包了一架電車遊叮叮河拍MV,順便昅靚仔!

 

 

二人遊叮叮河拍MV時,風騷向途人揮手。

 

  今年年頭,欣宜與Serrini在叱咤頒獎禮同場後,引發網民熱話,紛紛留言希望她們合作演出。原來欣宜去年已主動向唱片公司提出想跟Serrini合作,到今年終於如願以償。欣宜透露由歌曲demo到拍MV前,與Serrini一直只是「網友」,直到拍MV當日才首次見面。欣宜說︰「我好鍾意Serrini嘅歌聲同風格,我覺得我同佢好似同一塊布料裁出嚟咁,各有風格但又好夾。」

 

欣宜昨日自爆因「中女冷氣吹親」而身體不適。(IG截圖)

 

  原來《先哭為敬》的demo歌名只寫上《男人歌》,欣宜笑言因性格好勝「唔輸得」,見到歌名便決定一定要唱這首歌,更追問有份作曲的Serrini究竟本來打算寫給誰。不過Serrini說︰「其實呢首歌原本只係諗住寫畀男歌手,無話特定邊位男歌手。」合唱版MV拍攝當日,唱片公司包了一架電車遊走銅鑼灣、跑馬地和中環,欣宜和Serrini心情大靚,扭腰跳舞又風騷向途人揮手,更擺甫士任影唔嬲。她們又在電車上指指點點,原來一齊(目及)靚仔!

 

大個女唔做喊包

 

欣宜(右)與Serrini一見如故,大家同聲同氣。

 

  初次見面,欣宜激讚Serrini︰「我好羡慕佢條腰,因為我無呀!」Serrini即自爆︰「其實我有戴腰封!」Serrini則大讚欣宜皮膚靚又有自信,但欣宜坦言︰「我試過素顏戴帽以為無人發現,結果一樣被人認出,索性擺埋甫士,最緊要影得我靚。」講到「哭」,她們異口同聲表示大個女,不會隨便流淚,Serrini說︰「依家只會睇戲或者同朋友傾偈會眼濕濕。」欣宜非常認同︰「我依家好少因為辛苦或傷心而喊,反而見到人哋將負面情緒轉化為正面力量,我就會感動到喊。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#鄭欣宜 #Serrini #先哭為敬
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share