加入最愛專欄  收藏文章 

2021-07-30

新劇被睇好挽救收視 李佳芯有信心收復失地

  【晴報專訊】李佳芯(Ali)主演的新劇《智能愛人》將於下周二晚首播,劇集緊接收視慘淡的《刑偵日記》播出,Ali有信心觀眾會喜歡《智》劇;同劇的陸永和馮盈盈亦直接「交波」給Ali,對Ali孭飛新劇有信心。

 

Ali希望觀眾看畢奧運後可以繼續追劇。

 

  李佳芯昨日以劇中的智能機械人造型出席宣傳活動,《智》劇緊接《刑偵日記》播出,但《刑》劇收視慘淡,問向來甚有觀眾緣的Ali對收視有否信心?Ali直言︰「一半一半啦,之前喺收費台播過,但知道近排好多人睇奧運,希望令大家再睇番電視。(靠你收復失地?)無諗呀,希望帶畀大家一套溫情、富娛樂性嘅劇集,對自己一定要有信心。」

 

  Ali又笑指劇中有女僕、美少女、骨妹和地盤工人的造型,迎合大眾的不同口味。宣傳片中見有親熱戲及摸胸場口,Ali透露劇中會被麥美恩(Mayanne)摸胸,而她則摸馮盈盈,問到哪種感覺較好?她笑言︰「摸人開心好多,畀人摸其實好尷尬,我之前都未試過。」

 

陸永望住三女撳胸唔羨慕

 

陸永在劇中被Ali、盈盈及Mayanne圍住,但他直言不享受。

 

  問同場的陸永和馮盈盈對收視可有信心?兩人都笑言對Ali有信心,首次擔當男一的陸永表示︰「我哋對自己無信心㗎!但對Ali有信心!咩都交晒畀佢!我盡量都唔會畀人知我有份做,加上我又係不求名嘅人,(你兩個女知唔知?)唔知㗎!播出之後再考慮畀唔畀佢哋睇。(首部男一電視劇,點解要收收埋埋?)男一又有乜所謂?我就嚟40歲,都去到甘草年紀,唔求呢啲虛名。(劇入面好好艷福?)咁我有錢收㗎嘛,夠有床上戲啦,咪就係坐喺床度傾偈囉。」盈盈即笑言親熱戲都是蓋張被作交代,像是粵語殘片的復刻版。

 

  提到被Ali摸心口時,盈盈直言不會尷尬︰「我怕佢尷尬就真,辛苦佢要摸我。」陸永卻自認是最尷尬的人︰「睇住Mayanne撳Ali心口,再見到Ali同盈盈互撳,三個人喺度撳嚟撳去都唔關我事!(你羨慕?)咁又唔係。」

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#李佳芯 #智能愛人 #馮盈盈 #陸永
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share