加入最愛專欄  收藏文章 

2021-08-05

父母年內先後離世 李麗珍感激囡囡陪伴

  【晴報專訊】李麗珍(珍妹)的父母去年先後離世,情緒不穩的珍妹停工一段時間後,前晚終於公開亮相,出席電影《鬼同你住》的首映禮。珍妹表示現時心情已平復很多,主要靠煲劇度過難關,亦幸好有女兒許倚榕相伴,才能走出陰霾。

 

珍妹已慢慢重新投入工作,早前客串演出好友溫碧霞有份投資的新戲。

 

  陳果、黃又南、李麗珍等前晚出席電影《鬼同你住》首映禮,已一段時間沒有面對群眾的珍妹,看來明顯有點緊張,她表示現時情緒已平復不少,又透露低潮時主要靠煲劇來填補,「自己拍戲咁多年,錯過咗好多唔錯嘅電影同劇集,好似70、80年代有好多好睇嘅電視劇,我逐一去追番,甚至粵語長片我都睇咗好多套。」不過珍妹就笑言未有重溫自己有份拍攝的作品。

 

  珍妹又感激囡囡許倚榕在這段時間一直陪伴自己,珍妹開心道︰「囡囡一直係我最大嘅支持,佢已經出嚟做嘢,喺設計同美術方面發展,佢仲主動話畀少少家用,我真係覺得好安慰,佢無問我攞錢之餘仲畀錢屋企,佢真係大個女啦!我覺得個女就好似上天安排咗一個小天使守護自己一樣,否則我會覺得好孤獨。」

 

黃又南透露想買200、300呎單位,現正努力儲首期。

 

麥方喬離港工作老公詐型

 

麥方喬表示自己現正主力在內地拍劇。

 

  另外,同場的麥方喬(前名︰麥家琪)鮮有在港露面,她笑言很多人以為她婚後做少奶奶,不再出來工作,但她透露自己大部分時間都在內地拍戲,日內亦會再次離港。麥方喬育有兩仔一女,談到經常在內地工作可會不捨得仔女?她說︰「有唔捨得,但都幾享受自己一個,不過個心會掛住嘅。」她直言仔女十分獨立,又大爆自己曾離港五個月,長駐佛山和順德工作,惹來老公詐型,問到老公可有叫她「修心養性」?她笑說︰「好似有,但我郁慣坐唔定。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#麥方喬 #李麗珍 #鬼同你住 #黃又南
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share