加入最愛專欄  收藏文章 

2021-08-19

床上激戰連場 馬國明唐詩詠拍到撞爛床

  【晴報專訊】馬國明與契妹唐詩詠在新劇《隱形戰隊》中動作戲連場,昨日二人出席拜神儀式時,透露動作戲竟然是床上大戰,詩詠更指這些愛情動作戲太激烈,令馬明「體能提升少少」,相當曖昧。

 

馬國明與唐詩詠十分相熟,拍床戲不會尷尬。

 

  馬國明與唐詩詠昨日以新劇造型現身,詩詠笑言特地做gym應付動作戲,誰知竟是在床上發生。馬明說:「(床戰)好激,拍嗰陣唔單止撞爛床,仲拆埋窗!我哋第一日開工已經要拍呢啲戲,不過都係搞笑床戲嚟,TVB尺度都有限。」詩詠笑指床戲相當難拍:「因為要一鏡拍攝,由門口拍到去廳,跟住又入房,布景同事叫我哋唔好咁大力,又要唔好整爛嘢,又要好激情,一時主動一時被動,要好有戰略!」

 

詩詠否認離巢

 

一眾演員以劇中造型現身,陳山聰(左三)穿上全副裝備戲服。

 

  除了床上戲,二人亦要應付打戲,馬明坦言身體負荷很大,加上天氣炎熱,所以相當辛苦。他說:「拍攝前期我要好似陳山聰咁着晒裝備,雖然唔使騷肌,不過我都有操少少,但當然無山聰同林子善咁嘅操肌效果。」詩詠亦特地在開拍前做gym操練體能,更練出二頭肌,她說:「其實監製無要求過,但我覺得有少少肌肉好睇啲,上次拍《超能使者》係捱住拍,今次搵健身教練幫手,發覺體能同以前比真係差好遠。」

 

  另外,有傳詩詠不滿自己的四部劇集變成倉底貨,打算不與TVB續約,她笑說:「其實報道所寫嘅一樣都無發生,(劇集)一係唔出,一係就一次過出晒,命運係咁!合約問題要問公司,如果快約滿就會有人搵我,但依家仲未有人搵,合約應該未完。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#馬國明 #唐詩詠 #隱形戰隊 #陳山聰
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share