加入最愛專欄  收藏文章 

2021-08-26

自認酒量淺 湯洛雯唔怕馬明酒後亂性

  【晴報專訊】湯洛雯(靚湯)和男友馬國明最近分別拍攝新劇《OPM》及《隱形戰隊》,兩人不約而同在劇中有激烈床戲,不過靚湯表示他們互相信任,而且電視尺度有限。靚湯又笑言自己與男友的酒量同樣淺,不擔心對方會酒後亂性。

 

靚湯與名廚黃亞保合力示範廣東海鮮的擺盤。

 

  湯洛雯和名廚兼烹飪節目主持人黃亞保昨日出席活動,期間靚湯挑戰廣東海鮮擺盤技巧,並向觀眾介紹日本清酒。問她平日是否喜歡飲酒?靚湯表示︰「通常食飯嘅時候會飲少少清酒或者柚子酒,鍾意飲細細杯,紅酒太大杯反而唔太鍾意。(馬明酒量如何?)佢都唔太飲得,不過有時食西餐會飲少少,打邊爐就唔會飲酒。」

 

靚湯笑言自己和馬明的酒量都不好。

 

  靚湯指自己與男友的酒量都不太好,她笑言︰「我都試過飲醉酒,但唔會發癲,通常都係面紅紅同埋周身痕。幾年前我同高海寧去日本旅行,我哋兩個都唔係好飲得,有晚飲完酒就攬住大家,喊晒咁講心事。(提醒男友唔好酒後亂性?)佢唔會飲酒,仲叫我都唔好飲,因為要揸車,所以唔驚『亂性』。」

 

挑戰隆胸角色

 

馬明和唐詩詠在新劇將有激烈床戲。

 

  提到馬明近日拍攝新劇《隱形戰隊》,劇中與唐詩詠有激烈床戲,靚湯不甘示弱說︰「我都有啦!喺新劇《OPM》同黃嘉樂有親熱戲,睇劇本都覺得幾激。」不過,靚湯指自己和男友都認為電視劇的尺度有限,而且兩人拍親熱戲前都會通知對方以示尊重,所以彼此十分信任。靚湯又透露在新劇中會飾演隆胸角色,當中不乏大膽的谷胸鏡頭,自言只敢露背的靚湯希望能盡量克服尷尬。

 

  另外,早前靚湯的愛貓離世,她表示心情已逐漸平復,而自己目前仍有養兩隻貓及一隻狗,至於會否再養新寵物,就要視乎緣份。

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#湯洛雯 #隱形戰隊 #OPM #黃亞保 #馬明 #唐詩詠
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share