加入最愛專欄  收藏文章 

2021-09-10

唔認怪獸家長 岑麗香爆大仔用沙冰敷面

  【晴報專訊】已是兩子之母的岑麗香(香香)昨日以短裙出席美容店開幕,香香誕下細仔Julius四個多月後,已回復昔日窈窕身形。香香席間大爆兩歲大仔Jacob開始妒忌弟弟,又爆Jacob會拿她炮製的果汁沙冰敷面,認真搞笑。

 

育有兩子的香香,無論皮膚或身形依然保養得很好。

 

  岑麗香昨日與王馨平及林漪娸到跑馬地出席活動,生完BB後皮膚依然充滿彈性的香香,透露自己平時在家勤力護膚,每個月亦會做兩小時按摩,她又分享自己最近學會剪片︰「我將平時小朋友嘅生活片段剪輯好,然後送畀屋企人睇,因為疫情下佢哋無辦法嚟香港,睇到呢啲片就好開心。」香香大爆兩個囝囝有不少笑料,大仔Jacob更會學自己搽cream︰「有次我打果汁沙冰畀Jacob飲,點知佢攞嚟敷面,原來係佢睇到我搽cream,所以跟住學。」

 

不捨大仔返學

 

香香的兩個囝囝精靈可愛,十分討喜。

 

  提到Jacob已入讀學前班,香香指自己會不捨得他離開,所以交由老公送返學,自己則負責接放學。問香香是否怪獸家長?她表示︰「暫時未係,但小朋友性格成日變,我都要不斷調節去配合,不過我最希望培養小朋友乖巧同有愛心。(大仔有無妒忌細佬?)有少少,所以我成日同佢講,細佬係你永遠同最好嘅朋友。」香香又指最近經常抱囝囝致手痛,但認為這是福氣,所以十分感恩。

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#岑麗香 #親子關係 #怪獸家長
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share