加入最愛專欄  收藏文章 

2021-09-14

拍廣告潮唱樂壇新歌夠貼地 李司棋挺娛圈小鮮肉︰Edan係好演員

  【晴報專訊】李司棋(司棋姐)最近為外賣平台拍攝網上廣告,穿上制服化身外賣「步兵」的司棋姐少女心大爆發,賣萌潮唱樂壇新人張天賦(MC)的歌曲,夠晒貼地。身為前輩的司棋姐昨午接受《晴報》訪問時,直認有留意現時娛圈新人,更坦承有睇ViuTV《大叔的愛》:「呂爵安(Edan)交足戲!」

 

 

  憑07年無綫劇集《溏心風暴》「大契」一角贏得視后的司棋姐,近年甚少拍劇拍廣告,反而經常在網上分享生活點滴,襯衫展現不同造型,現時已成IG達人的她,擁有接近七萬粉絲。日前,她為外賣平台戶戶送(Deliveroo)拍廣告,與梁祖堯、樂壇新人MC及動作演員張文傑合作,司棋姐以外賣妹造型現身,最過癮的是她狂擺不同「港女」甫士賣萌,贏盡網友掌聲。最後,司棋姐送外賣美食給MC,該名小鮮肉唱出自己歌曲《反對無效》,司棋姐竟能接住唱出下一句,甚有驚喜。網民齊齊對司棋姐心心眼,大讚她唱年輕偶像的歌曲夠貼地。

 

司棋姐與MC對唱,網民表示聽到耳朵也懷孕了。(網上截圖)

 

讚張天賦歌聲好聽到暈

 

司棋姐做「步兵」大擺港女甫士,cute到爆裂。(網上截圖)

 

  昨日司棋姐受訪時,透露該廣告是在數日前拍攝,提到她賣萌之餘又表情多多,她說︰「今次拍廣告好得意,玩法無咁正統,導演想有多啲新意,我都放開嚟玩!」司棋姐讚拍攝團隊專業,提到MC、梁祖堯及張文傑等拍檔,她說︰「其實我好少見佢哋,始終有啲係唱歌,有啲拍舞台劇同拍戲!」今次開金口唱歌,司棋姐直言︰「MC唱歌把聲好靚、幾好聽,我欣賞佢嘅歌藝,佢唱完之後我都唔知自己唱乜,好聽到暈暈哋!」

 

活躍IG緊貼潮流

 

司棋姐曾到尖沙咀Anson Lo的生日應援廣告牌打卡。

 

  司棋姐笑言今次是難得機會在後輩身上學習︰「做咗娛樂圈咁多年,世界不停改變,唔想落後就一定要跟時代步伐,知道年輕人喜好!(留意MIRROR?)我有聽Anson Lo(盧瀚霆)唱歌,亦有睇Edan演《大叔的愛》,Edan係一個好演員,暫時演咗幾部作品,見佢交戲交得幾好。」她表示對新人不用太嚴苛,相信Edan屬可造之材。至於會否復出拍劇,司棋姐坦言未有此想法︰「拍劇時間太長,人生乜嘢年紀做乜嘢事,依家生活輕鬆,做下運動瞓下晏覺,每個星期日朝早會返新城電台主持《新紀元健康檔案》。」她笑言熱愛玩IG,竟改變觀眾對她的印象︰「我以前拍劇都係演媽咪、婆婆呢類苦情角色,依家人哋知道我煮嘢食、點樣襯衫,畀大家知道我嘅近況。」

 

司棋姐直認是《大叔的愛》粉絲,對Edan讚不絕口。(網上截圖)

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#李司棋 #網上廣告 #呂爵安
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share