加入最愛專欄  收藏文章 

2021-09-21

孖鍾柔美冼靖峰再搞花臣 伍仲衡闖母校自爆百厭史

  【晴報專訊】著名音樂人伍仲衡將於下月16日、17日假九展Star Hall舉行兩場《伍仲衡再搞花臣音樂會》,今次伍仲衡邀請了不同年代的歌手獻唱,當中包括《聲夢傳奇》學員鍾柔美(Yumi)及冼靖峰(Archie),三人日前齊集在伍仲衡母校聖芳濟書院受訪,齊齊分享在校園的百厭經歷,有人走堂,有人帶食物上班房「偷食」,少少曳又不失搞笑。

 

 

  繼今年三月《伍仲衡搞乜花臣音樂會》後,今次《再搞花臣》音樂會將移師到九展舉行,八成半座位約有近3,000名觀眾,演出嘉賓由80年代歌手橫跨至00後樂壇新星。伍仲衡透露今次邀請了很多新朋友參加,「有一半嘉賓都係新嘅,例如林志美、泳兒、吳業坤同劉威煌,佢哋上次無嚟。有人問我點解唔請我嘅女神周慧敏,佢喺我嘅騷出現都唔係乜嘢驚喜,上次啲粉絲話一啲都唔神秘,估都估到佢會嚟。今次神秘嘉賓大家都估唔到?到時大家咪知!」伍仲衡今次更成功撮合跳唱組合EO2屆時「合體」演出,四子揚言要教伍仲衡跳舞,伍仲衡笑言:「我都好期待自己跳舞,玩下咋嘛!」

 

Archie戒食炸雞護聲

 

伍仲衡與兩位新世代全無代溝,他與鍾柔美搞笑扮「乖學生」,冼靖峰則上堂「恰眼瞓」。

 

  談到邀請鍾柔美和冼靖峰兩位年輕歌手擔任嘉賓,伍仲衡對兩人有讚無彈,「Yumi跳舞好叻,一睇佢跳舞就知佢唔單止後天努力,佢血液裏面一定有呢種細胞,扭一扭已經感覺到佢好有天份。至於Archie嘅唱功更加唔使講,我揀咗一首難度好高嘅歌畀佢唱,要不斷升key,所以有一個環節畀佢solo。」Archie聞言表示會努力練歌,亦會戒掉最愛吃的炸雞,力保靚聲。

 

冼靖峰被鍾柔美「擇名」罰留堂,在班房玩得不亦樂乎。

 

  是次訪問選在伍仲衡的母校進行,畢業超過30年的他,跟母校關係十分要好,雙方經常在音樂上合作,「我中二已經開始寫歌,作歌畀同學玩歌唱比賽,但80年代無卡啦OK,歌唱比賽一定要有人彈鋼琴,所以基本上全校嘅歌都係我彈,男校無人唱女仔歌,無論譚詠麟、張國榮或陳百強嘅歌都係我彈,我啲音樂造詣就係喺呢度練番嚟,彈到肌肉有晒記憶。」期間,三人分享讀書趣事,伍仲衡率先自爆,「我成日走堂,因為聖經堂好悶,我就會偷走,去禮堂彈琴,點知老師發現唔見咗我,後尾記一個小過;但我一彈琴就好享受,係琴癡。」

 

Yumi擅闖音樂室高歌

 

鍾柔美十分重視每次演出,希望汲取更多舞台經驗。

 

  至於Yumi同樣百厭,趁小息時偷偷去音樂室練歌,「我小息嗰陣好鍾意去音樂室,因為無人會理,電腦又開住,我同同學會開住YouTube,播住歌係咁唱,試過被老師捉,話我擅闖音樂室,又立亂用佢哋啲嘢。」而Archie則自爆小時候十分為食,每次小息都會購買大量食物醫肚,有次買了太多吃不完,老師就讓他拿回班房繼續吃,「班房唔畀食嘢,但同學見到就每人行埋嚟食一啖,到最後被人食晒,我決定以後唔會攞食物上班房。」

 

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#伍仲衡 #鍾柔美 #冼靖峰 #聖芳濟書院
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share