加入最愛專欄  收藏文章 

2021-10-11

首次開個人演唱會 胡鴻鈞邀請緋聞男女朋友睇騷

  【晴報專訊】胡鴻鈞(Hubert)將於下月26日及27日假九展舉行兩場演唱會,他昨日舉行記者會,預告屆時會騷肌,並大方表示會邀請曾跟自己傳緋聞的男、女朋友睇騷;同時Hubert主演的劇集《十月初五的月光》成為台慶劇,令他喜出望外,但他表示不敢想在年尾頒獎禮奪獎。

 

Hubert透露歌衫將不設底線。

 

  胡鴻鈞入行十年,將在下月舉行首個個人演唱會。Hubert昨日出席記者會時,直認正積極操肌,但他表示操fit是為了健康,不讓自己在這段時間生病,並希望以最佳狀態示人。提到鄭欣宜日前要求Hubert在演唱會上除衫跳舞,他聞言後笑說︰「佢除我咪除囉!其實除褸都得嘅,我承諾一定會畀大家驚喜,不過依家要賣關子先。(會唔會除褲?)當然唔會啦,費事嚇親人…其實一直有做運動,當然最重要都係身體健康,正如皇上(張敬軒)所講對自己同觀眾都係一種尊重。」

 

Hubert昨日推出新歌《謝謝你的應援》。(網上截圖)

 

  問到甚少跳唱歌曲的Hubert,會否在演唱會中跳舞?他笑謂︰「今年其實都多咗啲跳舞歌,虐待下大家眼球。其實之前我都試過喺自己嘅channel上播跳舞片,算係畀自己嘅挑戰,覺得要求變,嘗試挑戰極限。」Hubert又大方表示會邀請所有緋聞男、女朋友到場睇騷。

 

驚訝主演劇變台慶劇

 

何依婷與Hubert主演《十月初五的月光》,有幸成為台慶劇。(網上截圖)

 

  此外,提到他主演的劇集《十月初五的月光》獲安排成為台慶劇,Hubert直言喜出望外,因為劇集剛拍攝完畢,以為明年才會推出。問及公司是否趁機為他爭奪視帝、為演唱會造勢?Hubert謙稱︰「其實呢一套咁經典嘅劇,搵我拍都已經係一頂好大嘅高帽,依家仲安排喺台慶播出,實在係意外收穫。」

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#胡鴻鈞 #演唱會 #十月初五的月光 #台慶劇
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share