加入最愛專欄  收藏文章 

2021-10-27

自爆形象負面累大仔報幼稚園觸礁 張致恒發火︰點解要被校長歧視

  【晴報專訊】近年多次傳出負面新聞的張致恒(Steven),昨晨在IG發文自爆日前為兩歲多的大仔張天寶報讀幼稚園,但該幼稚園校長卻指因天寶的爸爸是Steven而不會取錄。Steven苦呻︰「(兒子)有一個咁樣嘅爸爸,就唔可以喺呢個社會立足嗎?」本報昨日聯絡Steven,但至截稿前也未有回覆。

 

 

  下月踏入37歲的Steven,近年事業停滯不前,他宣布迎娶粉絲雯雯,卻被踢爆「一腳踏五船」;婚後他遭債主貼街招追債,向不少圈中人借錢卻無力償還,形象插水。近期Steven決心洗底,堅稱會努力工作還債,又經常分享與大仔張天寶及一歲細仔張天牧的親子照,塑造暖男爸爸形象。不過,Steven的努力未獲回報之餘,更「禍及妻兒」,累大仔不獲心儀幼稚園取錄。

 

Steven不時在網上分享溫馨家庭照,聲言守護一家四口的幸福。

 

雯雯發聲為夫護航

 

Steven po父子照控訴被歧視,不滿校長「講一套做一套」。(IG圖片)

 

  昨晨,Steven在IG上載抱實張天寶在郊外的日落照,留言卻非常火爆︰「雖然我係曾經犯過好多錯,大家唔原諒我唔緊要,但係點解我同個仔去報名幼稚園要被個校長歧視,難道我個仔就唔配讀書嗎?有一個咁樣嘅爸爸就唔可以喺呢個社會立足嗎?你作為一個幼稚園嘅校長,講到自己唔會放過任何一個教小朋友嘅機會,就要講到明因為我嘅原因,唔畀我個仔機會讀書嗎?」不過他卻拒絕開名。Steven太太雯雯昨晚亦在IG嬲爆澄清並非為兒子報讀名校:「我個仔嘅爸爸唔係殺人犯,佢只係犯咗十個有九個男人會犯嘅錯,唔代表佢個仔一樣會犯呢個錯。」她力斥校長:「如果一個小朋友連面試都未做,校長就話唔收,咁樣會唔會太過有問題?」不少網民議論紛紛,有人支持Steven繼續幫囝囝搵學校;亦有網民狠批他缺乏身教,又戲言校長會擔心他無錢為囝囝交學費。

 

早前Steven(左)參與鍾培生主辦的拳賽,迎戰網紅大J(周世鏗),最終力戰而敗。(網上截圖)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#張致恒 #幼稚園
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share