加入最愛專欄  收藏文章 

2021-11-11

無意要求子承父業做醫生 鍾嘉欣:只想仔女快樂成長

  【晴報專訊】鍾嘉欣相隔多時再拍無綫劇,由少女變身人妻兼兩孩之母的她,在《星空下的仁醫》中展現更成熟的演技,令觀眾眼前一亮。嘉欣憶起拍攝期間與加拿大家人分隔兩地,即使仔女生病亦無法留在身邊,令她一度情緒低落,演醫生卻不能自醫。雖然丈夫Jeremy是醫生,但嘉欣只想仔女快樂成長,不會要他們子承父業。

 

 

  鍾嘉欣在《星空下的仁醫》中,與馬國明及鄭嘉穎曾一起實習,後來三人聚首兒科醫院,首集嘉欣完成手術後即說︰「同你哋合作真係好爽呀!」嘉欣受訪時笑稱,其實今次是首度跟馬明及嘉穎合作,無論對自己或觀眾都甚有新鮮感。「我哋三個性格好唔同,佢哋成日講男人嘢,我入唔到話題;但一入片場就撞出火花,其實無特別夾。」

 

難忘一鏡過急救鏡頭

 

鍾嘉欣與鄭嘉穎、馬國明等一眾拍檔相處融洽。

 

  嘉欣形容,拍攝《星》劇是非一般地困難,但又離奇地順利完成。「疫情關係,原本套劇開唔到,我就直接返加拿大。不過上天真係好眷顧,預計要拍四個月嘅劇,最終兩個月就拍晒,加上遷就小演員開學,好多場景因疫情而拍唔成,其實真係好難,大家都隨機應變。」嘉欣飾演外科醫生,面對手術戲使用的血淋淋豬器官時毫無懼色,她自言最難忘是在病房為病童急救的戲份,由進入病房開始,到檢查、插喉、插儀器、拆床架等都是一鏡到底拍攝,「我同三位護士一齊試晒位之後,大家手疊手嗌『三、二、一,加油』,好似舞台劇咁。順利完成後,大家一齊拍手,我都好開心,覺得自己做到章以芯一樣咁有型、有能力同咁淡定。」

 

鍾嘉欣與丈夫Jeremy希望兒女快樂成長,長大後好好發揮才能。(IG圖片)

 

  《星》劇有大量病童個案,嘉欣大讚劇本寫得動人精采。「我做咗媽咪之後,望住所有小朋友都有更深感受。同小演員演戲好開心,我成日想呵護佢哋,我又識得用方法同佢哋溝通相處,等佢哋有安全感就有信心演出。」拍攝時跟小朋友合作,會否特別掛念身在加拿大的丈夫和一對子女呢?嘉欣稱︰「原本我拍攝一個月後,屋企人會飛嚟香港,床仔整晒,安排好晒,但最終疫情爆發嚟唔到。我當時無後悔接咗劇,但坦白講拍拍下狀態都無咁好,因為好掛住屋企,甚至埋尾日子有少少焦慮,好擔心一對仔女,期間佢哋有兩、三次病咗,但我唔喺佢哋身邊,只能透過視像見面,做媽咪嘅真係好難受。」嘉欣笑言當時反而鼓勵自己要做得更好,才不會辜負老公和仔女全力支持她的工作。

 

訓練孩子頭腦創意

 

鍾嘉欣在專業醫生指導下演繹手術場面,難怪如此逼真。

 

  嘉欣的丈夫Jeremy是脊醫,將來會否期待仔女成為醫生幫助別人?嘉欣說︰「其實我同我老公無諗過仔女將來做啲咩,我只係想佢哋快樂,做佢哋鍾意嘅嘢。最重要教佢哋要有頭腦、有創意,將上天畀你嘅才能好好發揮,成為專長。我唔會因為老公係醫生或者我係演員,就想佢哋跟住我哋做,只要佢哋鍾意,話畀我哋知,做父母無論如何一定支持。」

 

 

轉載自: 晴報

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#鍾嘉欣 #星空下的仁醫
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share