加入最愛專欄  收藏文章 

2021-11-18

譚俊彥為拍海報激減17公斤 張振朗預告爆肌身形無下次

  【晴報專訊】張振朗昨日宣傳即將播出的台慶劇《拳王》,振朗早於劇集開拍前一年已開始操肌,見宣傳照中的他身形勁fit!惟昨日重提振朗的肌肉時,他即笑謂爆肌身形不再,更直言未必再有下次,因為操練過程實在太辛苦。

 

振朗為拍《拳王》密密操fit,但現時已沒有了爆肌身形。

 

  張振朗、譚俊彥(Shaun)等昨日到商場出席宣傳活動,問在劇中爆肌演出的振朗,是否仍keep到一身肌肉?他笑謂︰「無晒啦,不過睇番啲宣傳片好感觸,拍劇嗰時嘅狀態同依家差好遠。」振朗又直言看到宣傳片及海報中的自己,都要記錄下來,他表示︰「可能一生人得一次,咁嘅狀態唔係咁易操得番,不過仲有好多其他角色可以試。」

 

Shaun看到振朗為增肌而不斷飲雞水,為他感到心痛。

 

  提到Shaun客串演出《拳王》,振朗興奮說︰「開心可以同祥哥(黎耀祥)合作,亦開心包大人(譚俊彥)演我阿哥,我哋之間有一份感情。」Shaun則指,當初全因振朗才會答應客串演出,他更大爆自己只為拍攝一張海報而減磅,用四個多月激減17公斤;振朗聞言大表感動,並多謝「阿哥」幫他入戲。對於今年視帝被指是振朗與Shaun的兄弟之爭,Shaun謙稱︰「無得爭,個獎係屬於佢(振朗)!」振朗即互笠高帽,表示看好Shaun,又指能在頒獎禮上坐在一起,感受氣氛已相當不錯。

 

姚子羚幻想陳豪做老公

 

子羚直言劇中與黎耀祥有很多對手戲,甚有壓力。

 

  同場的姚子羚在劇中會因亡夫而走進拳館世界,隨後與黎耀祥發展出曖味關係。子羚透露要依靠想像力來幻想「亡夫」︰「監製話呢個角色無演員做,我就想像佢係阿Mo(陳豪),因為劇本形容佢有品味、有錢又錫老婆。(無幻想係陳山聰?)山聰梗係唔得啦!」她又大讚電視圈的好男人首選非陳豪莫屬。

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多娛樂情報文章
你可能感興趣
#張振朗 #拳王
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share